Hvis du sikter til at jeg har byttet nick fra det ene til det andre, så er det riktig - og ingen hemmelighet. Det er jo ikke vanskelig å "spore tilbake" de samme urene jeg har forhørt meg om. Men, ville ha et, for meg, kulere nick som treffer bedre på den "reisen" jeg initierte denne helgen. Nå har det dog vært mye hate og lite love - på et prosjekt jeg trodde skulle være utelukkende morsomt å observere for dere som virkelig kan dette...så vi får se om det kanskje ikke blir en like god greie som intensjonen faktisk var.. Jeg hadde kanskje ikke tenkt det helt igjennom, og så ikke at noen kunne oppleve dette som et hån mot en hel bransje, og et stikk i siden på "vi som er markedet" som jeg tydeligvis skal ha fordummet i en tidligere tekst.
Mulig jeg høres hårsår ut - men den "velkomsten" jeg fikk på noe jeg tenkte var et sjarmerende forsøksprosjekt, var både ett og to hakk under det jeg hadde trodd
Jeg mente i alle fall det jeg skrev innledningsvis: at klokkeglede og klokkekunnskap var en del av målet og veien.
Tror få om noen vil savne denne tråden om jeg stopper her, så dersom det ikke sitter en hel gjeng og gleder seg til fortsettelsen - og at kommentarfeltet her representerer massene, så er det kanskje like greit å skrinlegge?