EDC-tråden

Er bare to (+1) en i lomma+en rundt halsen. Den på multiverktøyet er jo ubrukelig som kniv etter min mening pga. Mangel på lås.

Åpne emballasjer+div
Kan være enig mtp multitoolen, men du skal åpne mye emballasje før man trenger en kniv rundt halsen :p

Litt off-topic; synes det er morsomt med kniver selv, men jeg har det aldri med meg til vanlig ref. Trulle75 sin post litt lenger opp. Tror jeg skal slite med å få igjennom at jeg har et aktverdig formål for å ha med kniv siden jeg sitter ved en pult hele dagen...

Kan være enig mtp multitoolen, men du skal åpne mye emballasje før man trenger en kniv rundt halsen :p

Litt off-topic; synes det er morsomt med kniver selv, men jeg har det aldri med meg til vanlig ref. Trulle75 sin post litt lenger opp. Tror jeg skal slite med å få igjennom at jeg har et aktverdig formål for å ha med kniv siden jeg sitter ved en pult hele dagen...
Håndverker :D ihvertfall noen ganger

( fordelen med kniven rundt halsen er at den er der uansett om man skulle skifte, hender jeg må skifte på jobb og da blir som oftest den andre igjen i buksa)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Jeg har en EDC knapp :p
DSC_0262.JPG

Seriøst? To kniver i lomma og en rundt halsen?

Skulle gjerne skrevet noe morsomt her, men tørr ikke komme med morsomheter mot en som har kniv rundt halsen i det daglige.

Redigert av en moderator:
Stort sett bare EdP i samlingen, men jeg fant én EdC.
(Har vi ikke en dedikert parfyme-tråd?)

:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_0252.JPG
    IMG_0252.JPG
    81,4 KB · Visninger: 0
mr sailor - hva skal du med den femi bend-over kammen? for med dette utstyret i dine åletrange camopants så har du vel shava håret ned til et minimum, eh? :D

Dette er et minimum:

5da2c07cb8221edde0872b4ae55d5075.jpg

Nei, jeg har med nøkler, tlf, bankkort og førerkort. Eller en seddel eller to.

Har du virkelig med deg tre kniver Christoffer91? Tror jeg ville fått meg sjekket... (I beste mening)

• Liker
Reaksjoner: Chalshus