Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Haha, med sokker hadde nok blitt hakket verre. Så kan man like godt kjøre på med sokkeholdere for å gjøre farsen komplett.

200067245-001-man-wearing-shorts-and-sock-garters-gettyimages.jpg
Hva er galt med sokkeholdere :(?

Gallestein. Særdeles ubehagelig!

Edit:
Og å selge på Finn. Ikke like ubehagelig, men erfaringen er igjen at det ikke er verdt det. Spiller ingen rolle hvor lavt eller fornuftig man priser seg. Et J.... mas er det uansett. Lurer på om jeg heller skal slepe sofaen ut til veien, kappe den opp og bestikke søplegutta for å ta den med. Fortsatt mindre styr enn Finn...

Redigert:
Sliter med nettet hjemme, og ringte Telenor. Fant først ut da at vi er Get-kunder. Bra start på dagen! Greit å kunne skille mellom jobb og privaten.

Gallestein. Særdeles ubehagelig!

Edit:
Og å selge på Finn. Ikke like ubehagelig, men erfaringen er igjen at det ikke er verdt det. Spiller ingen rolle hvor lavt eller fornuftig man priser seg. Et J.... mas er det uansett. Lurer på om jeg heller skal slepe sofaen ut til veien, kappe den opp og bestikke søplegutta for å ta den med. Fortsatt mindre styr enn Finn...

Kondolerer med gallestein. Det høres vondt ut.

Må du bestikke søppeltømmerne? Er du sikker på at ikke kommunen din henter gratis? Det gjør de her i distriket. 3 m³ tre ganger årlig: http://www.stavanger.kommune.no/grovavfall

• Liker
Reaksjoner: Genta