Klokkeriet

Har faktisk vurdert å lage en tråd om Klokkeriet her selv. Selv om jeg ikke har spesielt høy postcount her inne, er jeg en lurker som bruker flere timer i uka på å lese her, og jeg synes det virker som aktiviteten her inne har gått betraktelig ned de siste månedene (dette kan sikkert @Jon Henrik bekrefte/avkrefte hvis han føler for det).

Jeg tror mye av "skylden" kan legges på Klokkeriet.
Ja- det er lettvint å sjekke FB for å få sin daglige horologiske fiks, men jeg håper ikke folk slutter å bruke TS av den grunn. Kvaliteten på både klokker og innlegg her inne ligger jevnt over mange hakk høyere enn på Klokkeriet- i tillegg til at et klassisk forum er mye ryddigere og langt mer behagelig å lese.

Mine to øre..

• Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo og Rød
Relasjon mellom klokkeriet og CFB har vært omsnakka litt tidligare.

http://www.tidssonen.no/forum/threads/carl-f-bucherer-tråden.33465/

Skal vel vel ikkje mykje tankekraft til før ein veit kvem det er snakk om.
Vedkommande var og kjendt for å pusha Oris...

Ellers tykjer eg beskrivelsen om bilkræsj over er glitrande? Kjenner meg att der....
Vet godt hvem du mener. Han er også sterk motstander av å kjøpe brukte ur. Alle klokker skal kjøpes ny hos AD.

• Liker
Reaksjoner: Callahan og Bears
Blir også meget spesielt når "profilert" person lager en post om han skal bli eller melde seg ut. Må være deilig å lese alle hyllestene om å bli utover dag/kveld. Latterlig :confused:

Men jeg synes det er litt sjarmerende med førstepostere og nye klokkeinteresserte som ber om råd/svar. Det er viktig - vi har alle vært der.

Kjøp/salg og kunnskap føles tryggere her inne, så jeg håper aktiviteten her inne opprettholdes.

Slik det har blitt på Klokkeriet er jeg bare enda mer her inne. Begynner å bli lei Klokkeriet. Håper og er veldig sikker på at aktiviteten her holder seg om ikke tar seg opp:)

Ny Blir også meget spesielt når "profilert" person lager en post om han skal bli eller melde seg ut. Må være deilig å lese alle hyllestene om å bli utover dag/kveld. Latterlig :confused:
Haha ja det er meget spesielt. Er lissom en helt uunnværlig kilde til kunnskap

Jeg er forholdsvis ny på både klokkeriet og som medlem her inne.
Jeg har riktignok vært her inne å lest poster i noen år, men ikke medlem.
Klokkeriet blei jeg invitert inn rett før jul.
Må si jeg er enig med de lenger opp i tråden her att nivået er skyhøyt over klokkeriet. Og håper att folk opprettholder trykket her. Alt føles mer seriøst her inne.

• Liker
Reaksjoner: Rød
Har faktisk vurdert å lage en tråd om Klokkeriet her selv. Selv om jeg ikke har spesielt høy postcount her inne, er jeg en lurker som bruker flere timer i uka på å lese her, og jeg synes det virker som aktiviteten her inne har gått betraktelig ned de siste månedene (dette kan sikkert @Jon Henrik bekrefte/avkrefte hvis han føler for det).

Det stemmer hverken ift. til tallene fra Analytics eller statistikken fra forumet på tråder/innlegg :)

13392823_1728580677399998_2099655209_n.jpg

Nuff sauid