UJU
Støttemedlem
Det var litt vondt å fortelle han at han betalte 140k for mye da han betalte 140k...
Så det hadde altså ikke ringt noen bjeller tidligere?
Det var litt vondt å fortelle han at han betalte 140k for mye da han betalte 140k...
Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den.
Edit: Skitt!! Jeg glemte å fortelle det siste han sa, for en type.
Han vurderte å "blææste aill sparpængan på Rållex, men ska kjøp ein Invicta først, den svarte variant'n. Sånn ferr å kjenn om kvallitetn og filingen e rektig. Kjipt å blæst så my pæng åsså sett'n itj rætt på arma"
Forsåvidt godt at dette ikke var "sant". MEN ... for en APE!! Fake ur og skryte av "hvor dyr den var" i tilegg!? Hadde fortjent en smekk.Har aldri holdt en nautilus før, men etter det jeg hører om finish og lenke kjente jeg det ila kun kort tid, selv med uante mengder alkohol innabords. Jeg måtte snu den, sekundviseren hadde en overraskende smooth gange. All tvil ble borte da jeg så baksiden.
Flere på festen kommentere praten vår og "sier du at den er fake?!" kom inn fra siden da jeg anbefalte han å dra til Bjerke for å sende den på service siden vi var enige om at rotoren var seig.
Slemt eller morro å sende han til AD med fake?
Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den. Artig at for nøyaktig to år siden på samme fest traff jeg en ung kar med fake Hublot. Neste år satser jeg pengene på å finne en fake rolex.
Fakewatchbusta out![]()
Har aldri holdt en nautilus før, men etter det jeg hører om finish og lenke kjente jeg det ila kun kort tid, selv med uante mengder alkohol innabords. Jeg måtte snu den, sekundviseren hadde en overraskende smooth gange. All tvil ble borte da jeg så baksiden.
Flere på festen kommentere praten vår og "sier du at den er fake?!" kom inn fra siden da jeg anbefalte han å dra til Bjerke for å sende den på service siden vi var enige om at rotoren var seig.
Slemt eller morro å sende han til AD med fake?
Senere på kvelden innrømte han at den var fake og at han heldigvis ikke betalte 140k for den. Artig at for nøyaktig to år siden på samme fest traff jeg en ung kar med fake Hublot. Neste år satser jeg pengene på å finne en fake rolex.
Fakewatchbusta out![]()
Forsåvidt godt at dette ikke var "sant". MEN ... for en APE!! Fake ur og skryte av "hvor dyr den var" i tilegg!? Hadde fortjent en smekk.![]()
http://www.dailymail.co.uk/sport/fo...n-time-Swansea-week-donning-40-timepiece.html
Mye snacks og mye rart blant PL-managerne! Men Mike Phelan sin klokke på hånden på illustrasjonsbildet er da virkelig ingen seadweller? Har forøvrig også sett Moyes med en AP 15300OR, så han er ihvertfall en flinkere klokkesamler enn han er manager![]()
Sikkert eiendomsmeglerparty.Hva slags fester er det du går på, som det kryr av falske klokker?
Sikkert eiendomsmeglerparty.
Ja.Impliserer dette at eiendomsmeglere gjerne bruker falske klokker?