Klokkespotting

583ACCA9-3350-42BF-9A09-5526187826FB.jpeg

David Beckham med Tudor.
 
Spennende sted! Selv ville jeg kanskje ha valgt langermet, men det gjøres vel også utenfor flyplassen? Mulig jeg er litt lite opplyst, men det er vel relativt røffe forhold i det landet? Interessant å høre hva du gjør der :)
Går nok for det meste i kortermet, gjelder bare å smøre seg inn for å unngå mygg/malaria. Interessant plass, men temmelig triste forhold. Sitter på store mineralressurser som langt i fra kommer den allmenne befolkningen til gode. Har vært «langt uti bushen», og kan trygt si meg enig med deg i at forholdene er tøffe. Gjennomsnittlig levealder er rundt 56 år.
 
@Nicolai hva er det din kollega i Finansavisen Motor, @fotografkatt har på en natorem?
Plent umulig å få et god nok screenshot til å poste her?
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Noen som tar en utfordring?
STznsIQ.png


Dessverre meget obskur plate, og jeg mener dette er det japanske omslaget. Finner ikke i høyere oppløsning.
 
Tudor Black Bay GMT «Pepsi» på nordmann på tur fra Newark til Oslo med SK908 i går. Måtte være litt ekstra diskré med fotograferingen - disse amerikanske sikkerhetsvaktene er ikke så glad i overdreven telefonbruk rett ved sikkerhetskontrollen.
6600D0B4-B32B-4EC0-AA5E-D8F29D7FDA0A.jpeg
 
- disse amerikanske sikkerhetsvaktene er ikke så glad i overdreven telefonbruk rett ved sikkerhetskontrollen.
Ved ankomst til Newark sist jeg var der var det egne vakter som gikk rundt og hjalp publium med å ha alle papirene klare til passkontrollen. Og hans klare anbefaling var: "Whatever you do, do NOT make a joke with the immigration officer!"
 
Ved ankomst til Newark sist jeg var der var det egne vakter som gikk rundt og hjalp publium med å ha alle papirene klare til passkontrollen. Og hans klare anbefaling var: "Whatever you do, do NOT make a joke with the immigration officer!"
Hehe….alltid et greit utgangspunkt. Jeg reiser ganske ofte frem og tilbake, så de ønsker meg gjerne «Welcome back» når de blar gjennom passet.