Personlig så nekter jeg å la meg arrestere av tjenestemenn/kvinner som ikke fronter inhouse.
For trang skjorte, spisse sko og navnetriks er mer avgjørende enn ur.Hva tenker dere om folk dere møter i jobbsammenheng som skal selge dere noe aka selgere, med dyre klokker f.eks Rolex. Taler det i selgerens favør, eller vil det påvirke samarbeidet?
For trang skjorte, spisse sko og navnetriks er mer avgjørende enn ur.
navnetriks?![]()
Klart det taler i selgers favør. Kvalitet i arbeid osv.Hva tenker dere om folk dere møter i jobbsammenheng som skal selge dere noe aka selgere, med dyre klokker f.eks Rolex. Taler det i selgerens favør, eller vil det påvirke samarbeidet?
Ja du vet, Nike. Der selger bruker (for)navn, Nike. For å gi inntrykk av dere kjenner hverandre - vett du Nike, eller hva Nike?
"Unnskyld, men er vi Dus?" er da rette (for)svaret..
Håper på hjelp! Hva tenker folk om denne? For mine utrente øyne ser alt legit ut, men syntes prisen er svært høy selv med alt som følger med. Det er uansett ikke aktuelt å kjøpe den ink jubilee, så det må evt bli en deal uten den. Hva tenker dere er fair pris?
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87462029
Setter virkelig pris på hjelp og tips. Jeg vet ikke om selger er bruker her.
Hei alle!
Håper dette er riktig tråd å stille dumme nybegynnerspørsmål i.... Jeg lurer på hvilket ur som kan betegnes som Rolex' signaturmodell? Dvs. hvilket ur er "typisk Rolex"?
Var det du som kjøpte denne eller?
Et meget godt spørsmål dette.Hei alle!
Håper dette er riktig tråd å stille dumme nybegynnerspørsmål i.... Jeg lurer på hvilket ur som kan betegnes som Rolex' signaturmodell? Dvs. hvilket ur er "typisk Rolex"?
1. Datejust
2. Submariner
3. Daytona