Klokkespotting

image.jpeg

Nordmann med stort hel-skjegg og helgull Sub, akkurat nå på Grand Hotel Riviera i Sorrento - noen her?

Ellers er 2 Pam spottet idag under frokosten, men jeg har dessverre ikke baller nok, til å møte familens mobbing om jeg prøver å ta et bilde. o_O

Spottet et og annet pene uret på matfestivalen i Trondheim nå i ettermiddag, men dessverre mest apple og andre elektroniske klokker. Så et som lignet på en 116613LB(?) Ikke godt å si på avstand. En Breitling Navitimer av noe slag. Den jeg fikk sett tydeligst var en 16710 coke! Var på nippet til å kommentere, men holdt det i meg. Skjønner virkelig fasinasjonen din for dette uret @Loevhagen Det så virkelig lekkert ut, ute i felten;)

Spottet et og annet pene uret på matfestivalen i Trondheim nå i ettermiddag, men dessverre mest apple og andre elektroniske klokker. Så et som lignet på en 116613LB(?) Ikke godt å si på avstand. En Breitling Navitimer av noe slag. Den jeg fikk sett tydeligst var en 16710 coke! Var på nippet til å kommentere, men holdt det i meg. Skjønner virkelig fasinasjonen din for dette uret @Loevhagen Det så virkelig lekkert ut, ute i felten;)

Jeg var der med 116613, men du så kanskje eier også?

I Puerto Banus: Divetede Nautiluser i ulike utgaver, 5164 (Dritfet), ekstremt mange Sub TT, diverse Daytona (men ingen andre 116500 :D), stål Suber, div Hublot, diverse datejust, flere 15300 rose på sort rem både hvit og sort skive, noen få Panerai, Breitling, Planet Ocean... :) Og en DD 36 i gult gull med hvit skive. Fantastisk kul på solbrun lanke.

Så en fin 1675 med pepsi-bezel på vei opp til Aksla i Ålesund, dessverre ikke tid til bilde i farten.