Omegakafe – Løst og fast om, ja dere vet...

Hva synes dere om denne? Utgått modell i 18K rødt gull. Ikke verst, men det er noe med bezelen som skurrer.

P6300004.JPG

Hva synes dere om denne? Utgått modell i 18K rødt gull. Ikke verst, men det er noe med bezelen som skurrer.

P6300004.JPG
Steike, den var flott! Sjelden en dykker har sett så bra ut i helgull. Tipper det eneste som skurrer med den, for min del, er prisen :p

Det står for PetrolValves og er en firmalogo ja. Tror ikke det blir noe Comex-retning på det i fremtiden, men syns at det blå ga klokken en litt annerledes look.

Tja, Comex blir det kanskje ikke. Det er nå bare tipping, men, som du siker; Det kler skiven og er helt klart med på å gjøre det til en spesiell klokke! En artig historie.

Det nest må bli å finne ut hvorfor klokken fikk denne logoen! Hva er historien bak dette? Det koster tross alt noen kroner å få trykket på en slik logo!

Var det med en spesiell "PV-boks" også?

8

Tja, Comex blir det kanskje ikke. Det er nå bare tipping, men, som du siker; Det kler skiven og er helt klart med på å gjøre det til en spesiell klokke! En artig historie.

Det nest må bli å finne ut hvorfor klokken fikk denne logoen! Hva er historien bak dette? Det koster tross alt noen kroner å få trykket på en slik logo!

Var det med en spesiell "PV-boks" også?

8

Tja, PetrolValves har avdelingskontor i Sandnes, kan jo begynne der....

• Liker
Reaksjoner: Grendel
De holder til rett ved ett av kontorene våre også, så kanskje jeg kan ta en tur en gang.

Dessverre fikk jeg kun klokken alene :)

• Liker
Ref. Ploprof 1200m.
-Jeg ser det primært går i mesh og ulike gummireimer i assosierte farger på disse urene. Men....... Når jeg ser på klokka mi funderer jeg på om det ikke ville vært pent med en sort skinnreim og hvit søm?!? Helst i kombinasjon med foldelås. Noen som har erfaring med og/eller tips i saken?

Tenkte å ikke begynne å en ny tråd for dette. Besteforeldrene mine fant i forbindelse med flytting en klokke som de hadde fra tidligere familie. De vet altså ikke hvor og når den ble kjøpt, bare hvem som eide den. Har prøvd å google litt men får ikke noe særlig treff. Håpet derfor å få litt informasjon av dere. Selv mistenker jeg at klokken er fake pga. en litt spesiell Omega-logo og mangelen på informasjon ved googlesøk. Har ikke så peiling på klokker så har ikke åpnet den og sett inni.

Under Omega står det Super De Luxe tror jeg, eller Super De Luce. Videre står antimagnetic i nederst.

På forhånd takk for hjelpen!

• Liker