Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Nei, det har jeg nok ikke:) AD skal gravere inn "Ulrikke" på baksiden. Planen er at datteren min skal få den om noen år. Flipping ble det slutt på når Journe kom i hus.
image.png

Jeg er opptatt med andre ting enn klokker for tiden. Sommerens mål ble nådd i går kveld: Endelig sitter eskimorullen! Så i morgen blir det fri fra jobb og ut i Øygarden for å teste Nigel Dennis Romany Surf kajakk.

hvit = heftig vårforelskelse
svart = ekteskapspotensiale

For 10-15 år siden jobbet jeg i et multidisiplinært, tverrsektorielt kunnskapshus. På intranettet en morgen kunne jeg lese dette:

(PS: ønsker ikke å henge ut selskapet, det var en fantastisk arbeidsgiver, men jeg syns sitatet er vittig og litt fiffig å plassere det på et intranett i næringslivet, forøvrig avslørende farge og font;))

Nei, det har jeg nok ikke:) AD skal gravere inn "Ulrikke" på baksiden. Planen er at datteren min skal få den om noen år. Flipping ble det slutt på når Journe kom i hus.

Jeg kan ikke annet enn å bli imponert over hvordan du klarer å få frem at du har en Journe i tråder langt utover Journe-trådens grenser. :D

• Liker
Reaksjoner: Matrosen
Hehe. Jeg liker å fyre opp litt.

Til dere hårsåre Daytona-suckers: jeg liker Daytona og jeg står på venteliste selv. Liker både sort og hvit, så jeg håper den hvite skiven blir å få tak i løst etter hvert.