Høstdepresjon

Er flere faktorer som spiller inn. Jeg har G fitting på mine CJ Pembroke som er noe videre enn derbyene fra Tricker´s. Samt at skinnkvaliteten, scotch grain er veldig myk rett fra hylla.

Høres lovende ut. Skal ta turen innom neste gang jeg er der.

Kunne tenkt meg disse fire. Men de er muligens for trangt pga E fitting.
Modellen Cardigan er i lesten 335. Har du noen erfaring med den @Vegard ?
Hampstead Heath har jeg aldri ruslet rundt i. Kanskje jeg og madamen skal ha en picnic i parken nå i påsken.
1.jpg

Prembrok
1.jpg

Galway

1.jpg

Cardigan

• Liker
Reaksjoner: Teddy91
Kunne tenkt meg disse fire. Men de er muligens for trangt pga E fitting.
Modellen Cardigan er i lesten 335. Har du noen erfaring med den @Vegard ?
Hampstead Heath har jeg aldri ruslet rundt i. Kanskje jeg og madamen skal ha en picnic i parken nå i påsken.

Eneste av disse jeg har prøvd er Galway som er en av favorittstøvlene mine nå, mens da jeg tittet på de så endte jeg opp med Tricker's med wingtip og commando da jeg syntes de var tøffere. Mine føtter er som alt annet ved meg fullstendig ordinært så jeg syntes den satt litt tett med semitykke sokker (Husker ikke vidden) Tricker's satt perfekt.

Hampstead Heath er min absolutte favoritt sammen med Kew Gardens. Mulig badesesongen har started opp på the Heath i påsken hvis det milde været fortsetter.

hampstead-pond_2134594i.jpg

Høres lovende ut. Skal ta turen innom neste gang jeg er der.

Formidabel service har de i Jermyn Street óg.
Du får kjøre gullrekka: Tricker´s, Crockett & Jones, Edward Green, liten pitstop hos Walkers, videre til Church´s for så et lite måltid og mer fluid hos Rowley's mens man tenker over alle de flotte skoene man har sett. Å kanskje man har kjøpt ett par eller to :cool:
Screen Shot 2016-02-03 at 19.59.46.png

Eneste av disse jeg har prøvd er Galway som er en av favorittstøvlene mine nå, mens da jeg tittet på de så endte jeg opp med Tricker's med wingtip og commando da jeg syntes de var tøffere. Mine føtter er som alt annet ved meg fullstendig ordinært så jeg syntes den satt litt tett med semitykke sokker (Husker ikke vidden) Tricker's satt perfekt.

Hampstead Heath er min absolutte favoritt sammen med Kew Gardens. Mulig badesesongen har started opp på the Heath i påsken hvis det milde været fortsetter.

hampstead-pond_2134594i.jpg

Kew Gardens er et godt stykke utenfor vår "sone" når vi er i London. Så vi får starte med en picnic i Hampstead Heath.
Har fått googlet parken. Ser jo helt fantastiskt ut. Liten kurv med vin, ost, skinke og ett pledd. Mmm

Kew Gardens er et godt stykke utenfor vår "sone" når vi er i London. Så vi får starte med en picnic i Hampstead Heath.
Har fått googlet parken. Ser jo helt fantastiskt ut. Liten kurv med vin, ost, skinke og ett pledd. Mmm

Kew Gardens er en dagstur i seg selv, men vel verdt det. Hampstead Heath er supert da det vanligvis er my frodigere samt at landskapet er mye mer kupert enn de "sentrumsnære" parkene.

Høres ut som en super plan forresten, jeg ender alltid opp der alene mens dama er på varehus:)

Kew Gardens er en dagstur i seg selv, men vel verdt det. Hampstead Heath er supert da det vanligvis er my frodigere samt at landskapet er mye mer kupert enn de "sentrumsnære" parkene.

Høres ut som en super plan forresten, jeg ender alltid opp der alene mens dama er på varehus:)

Satser på stor sol og 20 grader i påsken. Har du testet å bade i Hampstead Ponds, Highgate Ponds?
Ser at de pumper inn ferskvann i disse dammene.

Satser på stor sol og 20 grader i påsken. Har du testet å bade i Hampstead Ponds, Highgate Ponds?
Ser at de pumper inn ferskvann i disse dammene.

Har badet der en gang da jeg var på tur med en kompis. Oppvarmet av sol og Courvoisier så var det akkurat det vi trengte:) Dette var i juni. Morsom plass med mye folk da vi var der, masse skitsnakk som vi sier i trøndelag. Finnes også en mixed pond hvis fruen vil kjøle ned seg og Visaen.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Nøyaktighetene er helt insane @Havvo
Snakker under 1-2 sek i døgnet. Tantalum. Eller tantal som det heter på fagspråket; Oppdaget i oksid-form i 1802 av den svenske kjemikeren Anders Gustaf Ekeberg (takk for opplæringen i går @Brocot) holder seg helt strøkent. Selv etter mine utskeielser på nattklubber, hostel og fotballmatch på The Den mens jeg fistpumper til sangen: Com On Millwall

• Liker
Reaksjoner: sunshine