Høstdepresjon

Takk for svar @Edzilla. Så quartz-klokke med power-save mode :) Angående 4-eren: er det ikke slik at 7-eren på Blue
er skalert ned i stedet for kuttet? Det har jeg trodd til nå, og synes det er en kul feature. Både 8-eren og 7-eren er skalert ned. Beinkult. (Synes enda bedre på F.P.Journe Quantième Perpétuel du viser ovenfor)

Vanskelig å si. Den er skalert det er 8 og 7 tallet. Men ser ut som stolpen er noe kuttet. Eller??
Screen Shot 2016-01-21 at 14.47.19.png

Da blir det nok vanskelig med middag på The Palomar @Havvo Vi reiser torsdag neste uke.
Toget (Great Western Railway) til Oxford går hver 30 min fra Paddington Station. Så kanskje løsningen vil være å bo ved Paddington Station. I så fall kan jeg anbefale Hotel Novotel London Paddington. Hilton London Paddington Hotel skal også være bra etter at de fikk pusset opp i fjor.
Vis vedlegg 810

Hilton Paddington er greit det. Det er litt dyrt. Og det hjelper ikke at de krever blodpris for å få brukbar wifi i 24 timer. Sånt skal være gratis i disse dager. Jeg likte veldig godt The Nadler Soho når jeg var der, men det er ikke akkurat rett ved siden av Paddington, selv om det ikke er langt å gå derfra fra Piccadilly Circus som ligger på bakerloo line.

Hilton Paddington er greit det. Det er litt dyrt. Og det hjelper ikke at de krever blodpris for å få brukbar wifi i 24 timer. Sånt skal være gratis i disse dager. Jeg likte veldig godt The Nadler Soho når jeg var der, men det er ikke akkurat rett ved siden av Paddington, selv om det ikke er langt å gå derfra fra Piccadilly Circus som ligger på bakerloo line.

Skal man bo i Mayfair eller i SoHo har jeg mange tips å komme med.
Å siden vi er menn med interesse for horologi så finnes det vel knapt noe bedre hotell enn: The Westbury Hotel
@Havvo som er blitt en liten gastronaut vil også sette pris på hotellets utmerket restaurant Alyn Williams at The Westbury som har én stjerne i Michelinguiden, samt en "excellent standard". I tillegg har de en super sushi restaurant ved navnet: Tsukiji Sushi Restaurant. Ryktene skal ha det til at de også venter en liten stjerne fra Michelin. Som bonus har hotellet en av Londons beste cocktails og Champagne bar: Polo Bar

Jeg har booket rom fra torsdag til sondag i neste uke :cool:

Ludovic Ballouard er en vanvittig talentfull og nyskapende urmaker som dessverre har fått et solid skudd for bauen fra Swatch-group etter at de kjøpte Harry Winston og overtok ansvaret for "Opus"-serien som de deretter la ned. Men først etter å ha forlangt å få alle patenter og overta arbeidet som Ballouard og arbeiderne hadde lagt ned i Opus 13.

http://wristreview.com/?p=15328

Opus 13 er for øvrig noe av det villeste fra den serien (noe som sier en del).
Urverk med 242 jewels som har en funksjon og ikke bare er til pynt.

Så på den når jeg var hos Williams & Son i London. Meget vakker klokke.
Hadde dessverre ikke tid til å få prøvd den på hånda..
@Edzilla du skal vel dit om noen uker? :)

Så også Ludovic Ballouard sin upside down sist gang jeg var innom Williams & Son. Men fikk ikke tid til å teste den på armen. Men om fire dager sitter jeg på flyet tilbake til London @BosseSvenson Så da satser vi på å få en nærmere titt på den.

• Liker
Reaksjoner: BosseSvenson