Seiko SNZH55 - glossy diver

Får du tak i en slik i sort, joha, så tar jeg den ;)

Det er lett å få tak i den, men prisen er for høy etter min mening.

Den har foreløpig ikke dukket opp hos de rimelige Ebay-selgerne. Totalt med frakt, moms og tollbehandlingsgebyr vil den komme på ca. 1850 kroner fra f.eks. Roachman eller Watches88. Det syns jeg er for mye sammenlignet med andre Seiko 5-modeller.

Ser de er på ebay nå for ca $150.

Likte godt den reima her, hva er det for noe og hvor får man tak i en slik?

img2169dl.jpg

Har selv en karbon-reim, men det blir ikke helt det samme, føler jeg.
Her er Blancpain-modellen som Seikoen minner om:

5015_1540_52_r.png

De kaller reima "sail canvas"

Noen som har besilt denne enda da?
Er jeg paranoid hvis jeg synes den likner for mye på fifty fathoms?

Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.

Jeg fikk den i posten i dag. Det var en veldig tøff klokke - rettere sagt selve uret var fint, men lenka synes jeg så billig ut - så jeg har bestilt meg reim i dag. Det tror ejg blir mye bedre.

Hvor bestilte du fra? Og hva er prisen?

Til prisen sunes jeg dette er utrolig mye ur for pengene, lenka er litt slarkete men er av god kvalitet. Skiven og det buede glasset er bare helt fantastisk!

Legg gjerne ut bilder av ditt:)

Jeg bestilte via 21jewels.com

Prisen er US$ 162.00 (pluss norsk moms)

Lenken er utrolig slarkete, så gleder meg til å bruke reim. Ellers er resten av uret fantastisk. Flott design og utførelse. Jeg bestilte med sort tallskive, men tror jeg også skal ha en hvit en. Ser for meg at hvit tallskive og en brun skinnreim kan bli flott. Utrolog å få så mye klokke for pengene. Dessuten er det digg å ha en klokke en kan bruke røft uten å tenke på riper. Skulle en være uehldig er det ikke mye penger ut av vinduet.

Jeg har bestilt meg en sort SNZH55 og en med gull detaljer SNZH57.
Pluss at jeg bestilte meg en slik i kveld SKZ325K2. Skal bli noe å forklare kona det.... ikke at det er så mye penger men hvorfor i alle dager jeg trenger 3 nye klokker..... Jaja... Den tid den sorg... Må vel inn med litt på blomster budskjettet da kansje...;)

he he, Tudor! Ja koner og samboere kan være en utfordring ved kjøp av klokker. Min forlovede ble ikke så kritisk etter at hun selv fikk en klokke i gave i fjor. Så kanskje det hjelper i kombinasjon med en blomstekvast?

he he, Tudor! Ja koner og samboere kan være en utfordring ved kjøp av klokker. Min forlovede ble ikke så kritisk etter at hun selv fikk en klokke i gave i fjor. Så kanskje det hjelper i kombinasjon med en blomstekvast?

Sier du det ja....:rolleyes: Må kansje kjøpe en 4 klokke jeg da....:confused: Er jo en løsning det da....:cool: