Klokkespotting

Spottet to Master coax idag, kan ikke huske å ha sett noen live før.
Første var en Gauss (?) med den gule/svarte sekundviseren, på Meny Greverud.
Ikveld på Rådhusplassen, med svart skive.

Ikke en klokke-spotting, men spottet en Audi Q5 med klistremerke fra Panerai på bakruten i dag på E18 inngående ved Blommenholm. Det må jo være en herfra :)

• Liker
Reaksjoner: BRIO1368 og Thomas84
kulikov_kuntsev.jpg

UENIGE: Presseattaché og andresekretær Andrej Kulikov (t.h.) ved Russlands ambassade og andresekretær Vladimir Kuntsev. Russerne er ikke enige med PST. Foto: Trond Solberg

Kollega sporter en Steinhart "faux vintage redsub" - kul den, men håper han får seg en offshoretur eller tre og fast ansettelse og tar til fornuft å går for oppgradering etterkvert :)

@Callahan - bombe at Russerne og PST er uenige ... ikke lest saken i sin helhet dog, men det ville vel vært en større nyhet om de faktisk var enige

Pepsi på Selvaags Plass, Tjuvholmen. Fikk en god kikk, håndleddet kom rett i synet på meg når vedkommende gikk forbi.

Mye pent å se på jobbreise i Shanghai. Blant annet observert samme fyr med submersible og 1950 PAM. Bytter litt mellom
Ikke så lett å spotte ref.nr på de, da det er så mange jeg ikke kan.

Men må innrømme at man tenker fort at det er fake når man ser Rolex på armen til noen her.

• Liker
Reaksjoner: adamskater
Spottet noen Rolex Sub/Datejust, Patek Nautulus, Hublot, Panerai og ett par Tag på reisen på Gardermoen, Brussel og Athen flyplass.

De rike i Hellas koser seg vist med pene klokker og vesker enda.

Herremann med Omega Speedmaster på fly fra Tromsø til Bodø på mandag formiddag (0930). Hvit skive med røde kronografvisere. Har ikke klart å finne den igjen på bilder noen steder. Aner at det var en selvtrekkende versjon (tykk kasse)?

De binder kapital i noe som er internasjonalt salgbart om bankvesenet går over ende ;)

De grekerne er gode på så mye.. Binde kapital som du sier, tømme minibanker, gjemme penger etc
På kassalappen var det ikke lagt inn moms på tobakk heller :)

Jeg liker grekere. De er morsomme.

• Liker
Reaksjoner: IPA