Klokkespotting

Litt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.

Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto:D

Kjenner du han siden du kaller han en fjott? Eller er han en fjott fordi han har de foreldrene han har?
 
Litt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.

Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto:D

For alt vi vet så har han en lidenskap for klokker, og eier et par-tre Seikoer i tillegg. At du syns han er fjott bare fordi han har arver milliarder, sier vel egentlig bare mer om deg.
Hadde jeg hatt 11 milliarder hadde jeg jaggu hatt en AP jeg også, minst
 
Misunnelsens grønne spøkelse tar mange former ;)
Jeg unner alle hva enn de måtte ha. Om jeg kunne tenkt meg mer selv? Såklart, hvem gjør ikke det. Men vi som nordmenn har for det meste vunnet i lotteriet uansett - bare ved å bli født som nordmenn. Så jeg er godt fornøyd med å kunne hente et par av de nyslupne juleølene på polet, og å titte ned på Seikoen på venstrearmen :)
Word!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Litt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.

Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto:D
Godt å se at janteloven lever i beste velgående, selv her inne. Vi er jo tross alt bare i 2017 og hobbyen vår er jo så langt fra materialistisk som vi kan få det.......

Skal vel sies at sønnen til Mohn har fått en del milliarder også...
 
Jantelov - nei.
Har du selv tjent pengene - flash for alt det er verdt.
"Gamle" penger flashes ikke, det er vulgært.
Morsomt at du trekker frem Trond Mohn som eksempel siden han arvet sin rikdom da... Ville ikke forundret meg om han hadde en fin klokke og :p

Og at en som har arvet 10mrd har en gull AP kan vel knapt kalles å flashe. Hvis han hadde danset på taket av lamboen sin mens han vasket en magnumflaske med sjampis kan jeg være enig med at man reagerer litt. Men at du kaller han fjols bare fordi han er rik og har fin klokke sier mer om deg...
 
Trond Mohn er trukket frem med bakgrunn i hans utløvelse innen "The Giving Pledge".
Skjønner at "BI strebere" blir provosert av min forrakt ovenfor "arvinger" og ikke forstår min samtidige respekt for 'self mades".
Det er så mye jeg har lyst til å kommentere av det du skriver her at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte...
Vet forresten ikke hva en bi-streber er?
Er det meg du sikter til da? Eller går du ut ifra at folk som ikke er uenig med deg har gått på BI for "pappas penger" og er strebere?

Jeg blir provosert av at du sprer dritt på forumet, ikke av så mye annet. Selv om jeg synes det er lavmål av folk å generalisere og lage stereotyper på syltynt grunnlag.