Jaeger-LeCoultre-tråden

sølv/hvit skive på MUT moon;) jeg er kjempehappy med min:) Venter nå på en rå camille fournet reim:)

Hvilken perlon er det? De jeg har prøvd er enten skjeve i veven, unøyaktig i bredden eller tynne og flimsete. Denne ser ut til å ha alt i orden.

• Liker
Reaksjoner: andres
Hvis dette ser like bra ut IRL så er du et geni andres :D Flere bilde/vinkler? Vet at grå nato på hvit skive alltid er lekkert, men denne komboen hadde aldri falt meg inn.

• Liker
Reaksjoner: andres
Må få JLC forumet på toppen igjen. ;)
Her er noen flere bilder av Reversoen tatt den siste uken.

Hb6SJyb.png

ci1twUJ.png

lDv5tdu.png

usFlxgM.png

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Hvis dette ser like bra ut IRL så er du et geni andres :D Flere bilde/vinkler? Vet at grå nato på hvit skive alltid er lekkert, men denne komboen hadde aldri falt meg inn.

Oj, så ikke denne kommentaren før nå...Men perlon reimen kjøpte jeg til en sub fra Whatches.com eller hva det var. Men har vel de samme tpå TS shop. Så at det var grå var helt tilfeldig. Takk for kompliment...;)

Sånn @Tore ?

Visste nok egentlig, men da er det bare å stikke å kjøpe deployant ;) Og det vet du.... @Wangensten
Kjøpe deployment og sette den på den reimen som sitter der fra før? Haha Nå måtte jeg le. Blir hverken ny reim eller deployment med det første:p
Den er så utrolig deilig slik den er nå. Ingen over, ingen ved siden av:D