Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

x580x9999_OmegaSpeedmaster57-6.jpg

Der er vi inne på noe :D Så helt nydelig ut! (Håper fremdeles at de satser på noe annet enn Speedmaster snart men).

Er det ny lenke på den?

Redigert:
x1440x810_Omega_Speedy_DSoM_HERO.jpg

Så..hvor mange speedmastermodeller klarer Omega å lansere i år? Jeg er fan av Omega, men dette blir nesten for mye av det gode :p

Den blå kommer jeg nok til å ta en ekstra titt på, men kun dersom den kommer med lenke i tillegg til gummirem. Kan se ut som det er gummirem only

Nomosnyheter:
D4D19698-BE28-47D3-8DB8-F8D93E9ACE54_zpsafq6aqpz.jpg

Helt nytt urverk fra Nomos. Designet fra scratch.

Både denne og Tudor North Flag hadde sett mye bedre ut om de fjernet "Automatik" og "Self-winding rotor". Helt unødvendig informasjon, ødelegger estetikken helt på Nomosen og gjør Tudoren rotete.

587F024C-1317-4EF2-8DC9-B212E8A93732_zps5shfdxcm.jpg
[/QUOTE]
Jeg sitter her og gråter. For alle oss som fulgte Tudor gjennom møkka, de sorte år på slutten av nittitallet. Da firmaet var villig til å gjøre alt annet enn å produsere pene ur.

Herregud så flott at de nå i tillegg til en lineup som de siste par årene har gått hen og blitt ganske så flott nå også produserer egne verk.

For et år dette blir i Basel folkens. barnslig gira jeg er nå så dette MÅÅÅ da bety at alle mine drømmer endelig realiseres; EXP med crownguards, JLC Navy S diver med glatt baklokk og sist men ikke minst; Blancpain lest mine mange Mail og kommer nå med FF KUN i 40mm.....

Hei !

Enig med @hxw.

Speedmaster skapte interessen min for klokker, men nå synes jeg Omega "vanner ut" klassikeren og jeg mister litt lysten på det jeg ser.

Redigert av en moderator:
Hei !

Enig med @hxw.

Speedmaster skapte interessen min for klokker, men nå synes jeg Omega "vanner ut" klassikeren og jeg mister litt lysten på det jeg ser.

De prøver å få seg mer kunder ved å gi mer valg: Nothing personal, it´s just business.
Gjør de ikke alle det?

Redigert av en moderator:
x1440x810_Omega_Speedy_DSoM_HERO.jpg

Så..hvor mange speedmastermodeller klarer Omega å lansere i år? Jeg er fan av Omega, men dette blir nesten for mye av det gode :p

Dette blir i overkant mye. Hva tenkte de med Black Black modellen? Kan jo like gjerne ha et sort armbånd rundt hånde. Begge er like bra til å lese av tiden på.

Den nye broad arrow modellen likte jeg, men antar at også den er 44m og dermed utgår.

Edit: Leser at den er 41.5mm. Da er jeg fortapt. Let the saving begin!

Redigert:
Omega sjefens reaksjon da han ble presentert idéen om å melke konseptet om keramisk Speedmaster videre etter å ha hørt salgstallene for Dark og Grey side of the Moon:

giphy.gif