Omega De Ville Trésor

Det vakreste dressuret til Omega siden de sluttet å produsere Connie Pie Pan. Fantastisk!

Denne er er rett og slett bare lekker.

Jeg er hovedsakelig opptatt av "dressur" (går dog sjeldent i dress) - denne er definitivt blant de flotteste. De nærmeste konkurrentene koster fort det dobbelte:cool:

Dette er definitivt det peneste uret fra Omega siden Pie Pan. Forsåvidt bra med dato, selv om jeg begynner å slite litt med liten skrift...

Hos hvem endte du opp med å kjøpe fra @HerrUr ?

Redigert av en moderator:
Denne er er rett og slett bare lekker.

Jeg er hovedsakelig opptatt av "dressur" (går dog sjeldent i dress) - denne er definitivt blant de flotteste. De nærmeste konkurrentene koster fort det dobbelte:cool:

Dette er definitivt det peneste uret fra Omega siden Pie Pan. Forsåvidt bra med dato, selv om jeg begynner å slite litt med liten skrift...

Hos hvem endte du opp med å kjøpe fra @HerrUr ?

Dette ble sjette gang jeg kjøpte ny klokke hos Lervik Ur. Strålende fornøyd med folkene og servicen der.

Redigert av en moderator:
Takk for at du deler, denne var aldeles pen! Har sett mange bilder av denne, men dine "hands on" bilder må jeg si overbeviste meg totalt. Enig at de kunne tatt bort datoen. Men hvordan synes du str på den er ?

Takk for at du deler, denne var aldeles pen! Har sett mange bilder av denne, men dine "hands on" bilder må jeg si overbeviste meg totalt. Enig at de kunne tatt bort datoen. Men hvordan synes du str på den er ?

Takk for det. Kassen er 40mm på denne som er en fin størrelse på et dressur. Men jeg er vant til litt større klokker så mindre kunne den ikke vært for min del.