Hva betyr ditt brukernavn her på Tidssonen?

Ona var brukernavnet jeg hadde i et IT-system en gang midt på 80-tallet. Består av første bokstav i fornavnet, og de to første i etternavnet.
 
Har alltid hett Reflektor der det har vært mulig. Husker ikke helt hvordan det oppsto, men tror det var tittelen på et TV-program en gang i tiden. Syntes det klang greit. Har ingenting med foto å gjøre, gjør ikke alltid de store refleksjonene og heter ikke Tor.
 
Jeg heter Hans, og da jeg registrerte meg hadde jeg nettopp kjøpt et islandsk armbåndsur, og på islandsk ender som kjent alle ord på "ur" - passende nok - dermed Hansur.

I ettertid har jeg forstått at det kan leses som "Han sur", noe som også egentlig passer, for han blir litt sur når det er et flott ur som ikke er hans ur. :p
 
nickers

A time warp is a hypothetical, rather than fictitious, change in the continuum of space-time, such as in time dilation or contraction.
 
Det er en blanding av mitt virkelige navn og en slik en:
12-Calibre-182-Tourbillon.jpg
 
Fra en liste over gamle konger i Sparta.

Jeg trengte nytt gamertag på Xbox Live for ca 10 år siden og jeg hadde akkurat lest "Gates of Fire: An Epic Novel of the Battle of Thermopylae" av Steven Pressfield (samme historie som tegneserien som filmen "300" er basert på). Etter å ha lest den boken så var Spartanerne tøffere en toget (og tøffere en selv Chuck Norris!).
 
Fettstykket er så nærme etternavnet som mulig, ved å kunne bytte ut en bokstav med en T.

Pluss jeg er litt småfeit...
 
Mitt forslag må bli Tettstykket..
Fetustykket
Fettspykket
Femtstykket
Fegtstykket
Feststykket
Fetostykket

Her må du gi oss fasiten :)
 
Redigert:
For mange år siden hadde broren min et kart fra The Elder Scrolls III: Morrowind hengende på veggen. Øyen handlingen utspiller seg på heter Vvardenfell. Ingen poeng for å gjette hvordan nicket mitt ble til. Har stort sett brukt det siden.