Kopier/fakes på Finn.no

Joda, men når klokken ikke reklameres som en merkeklokke, og prisen heller ikke reflekterer dette synes jeg det er greit, på en måte... :cool:
Jeg synes ærlig talt ikke opplagte fakes (falsk merkenavn påtrykt) er greit uansett (la oss drite i hommage-diskusjonen nå...). Det gir fakeindustrien omsetning, og det er en viss fare for at en av disse i neste omgang havner på Finn som ekte vare.
 
Jeg synes ærlig talt ikke opplagte fakes (falsk merkenavn påtrykt) er greit uansett (la oss drite i hommage-diskusjonen nå...). Det gir fakeindustrien omsetning, og det er en viss fare for at en av disse i neste omgang havner på Finn som ekte vare.

+ 1
 
NYYYDELIG,denne MÅ du bare se.
Denne muligheten vites ikke om kommer igjen så benytt sjansen om dette er noe for deg.


MEN fortvil IKKE
Om du ikke skulle rekke å kjøpe uret før en annen heldig kjøper kommer før deg, er finner man heldigvis samme på ebay for en 500-lapp.


Makan til pjatt er det lenge siden jeg har sett
 
Mulig jeg er i det kyniske hjørnet idag, men nå er det jo slik at hvis du er naiv nok til å tro på slike produkter så fortjener du å få en dyrt lært lærepenge.

Håper at inderlig at rapporten du får i mailboksen etter å kjøpt dette bare er en beskrivelse av hvordan legge ut en ny identisk annonse! hehe