hmm, er ikke sikker på om jeg husker dette...er utrolig imponert over hva dere husker av biler i oppveksten:
1. Vauxhall (eller gammel Opel var det vel ?)
2. Mini Morris (ble skiftet ut etter første bilferie med tvillingvogn da jeg og bror var nyfødt...)
3. Golf (sikkert den minste motoren...men 2 fete snøscootere da...Lynx og Bamse et eller annet)
4. Opel Rekord (stasjonsvogn, bagasjerommet ble brukt som seng for meg og mine 2 brødre 2 ganger hvert år da vi kjørte sydover på sommerferie...Finland/Sverige og endelig sørlandet gikk som en lek iløpet av en natt)
5. Ford Taunus (? 3,2 l)
5. Mazda 929
6. Audi 100
7. Renault Fuego (kongebil til panseret krøllet seg over frontruten i 130 ved tønsberg fordi festepunktet hadde rustet istykker..faktisk en Bond-bil i en eller annen film)
8. Citroen CX (der var det gjort for fattern...utrolig fet bil...men ikke akkurat "sjekkedamebilen" fant jeg fort ut..)
9. Citroen XM
10. Citroen Xantia
12. Citroen C5 (for sikekrhetsskyld har han nå 2 C5'er...)
...som dere ser er det vanskelig å stå imot press og påvirkning fra en sånn familie (bror 1 har en Mazda 6 og bror 2 har en Ford S-max, men selvfølgelig vært innom den ultrafornuftige Toyota Avensis)
Mine biler:
BMW 318 T
Audi A6
(...nesten en Porsche 911...kommer snart)
Konas biler:
Fiat..et eller annet smått
Peugot 206
Peugot 307
Golf 1,9Tdi
Jaja...det er godt det er en fornuftig i familien da...eller ?
1. Vauxhall (eller gammel Opel var det vel ?)
2. Mini Morris (ble skiftet ut etter første bilferie med tvillingvogn da jeg og bror var nyfødt...)
3. Golf (sikkert den minste motoren...men 2 fete snøscootere da...Lynx og Bamse et eller annet)
4. Opel Rekord (stasjonsvogn, bagasjerommet ble brukt som seng for meg og mine 2 brødre 2 ganger hvert år da vi kjørte sydover på sommerferie...Finland/Sverige og endelig sørlandet gikk som en lek iløpet av en natt)
5. Ford Taunus (? 3,2 l)
5. Mazda 929
6. Audi 100
7. Renault Fuego (kongebil til panseret krøllet seg over frontruten i 130 ved tønsberg fordi festepunktet hadde rustet istykker..faktisk en Bond-bil i en eller annen film)
8. Citroen CX (der var det gjort for fattern...utrolig fet bil...men ikke akkurat "sjekkedamebilen" fant jeg fort ut..)
9. Citroen XM
10. Citroen Xantia
12. Citroen C5 (for sikekrhetsskyld har han nå 2 C5'er...)
...som dere ser er det vanskelig å stå imot press og påvirkning fra en sånn familie (bror 1 har en Mazda 6 og bror 2 har en Ford S-max, men selvfølgelig vært innom den ultrafornuftige Toyota Avensis)
Mine biler:
BMW 318 T
Audi A6
(...nesten en Porsche 911...kommer snart)
Konas biler:
Fiat..et eller annet smått
Peugot 206
Peugot 307
Golf 1,9Tdi
Jaja...det er godt det er en fornuftig i familien da...eller ?