Patek Philippe-tråden

Når jeg begynte å interessere meg for klokker ble denne umiddelbart skrevet opp på toppen av listen over ultimate ur. Har sett mye og blitt forelsket i mange klokker siden den gang. Mange av dem har jeg mistet helt interessen for, men en enkel Nautilus holder plassen på toppen.

Gratulerer @TomB! Ser du slo meg på på streken, jeg venter fortsatt på min:) hvor kjøpte du din? Bildene er fine og fortjener en repeat.

Etter lang tid med leting registrerte jeg at samlingen egentlig dekket de fleste behov. Rart det der. Når jakten ble avsluttet tok plutselig en kjenning kontakt og lurte på om jeg ville overta et pent eksemplar. Etter en liten ukes vurdering konkludertejeg med at jeg ikke kunne la sjansen gå fra meg :)

Redigert av en moderator:
Etter lang tid med leting registrerte jeg at samlingen egentlig dekket de fleste behov. Rart det der. Når jakten ble avsluttet tok plutselig en kjenning kontakt og lurte på om jeg ville overta et pent eksemplar. Etter en liten ukes vurdering konkludertejeg med at jeg ikke kunne la sjansen gå fra meg :)

@TomB gratulere så mye.

Den er rett og slett nydelig :)

Bare å gratulerer @TomB. Nautiluser er fantastiske kunstverk. Legger med en liten hilsen fra en bror :mrgreen:

Bare å gratulerer @TomB. Nautiluser er fantastiske kunstverk. Legger med en liten hilsen fra en bror :mrgreen:

@Hansaeng, DET bildet!

biv0d4.gif

Vurderer å barbere armene mine bare for å få vært med i Nautilus-klubben

Grattis, @TomB! Jeg vil være med på festen, men bildet er gammelt ;)

De er jo nesten det :)

NOK = x dagensvaluta -8% og deretter + 25%. De ligger noe høyere en hva veil er i Norge på grunn av valuta.

Mistenker han mente at det hadde vært hyggelig dersom tallene faktisk korresponderte til norske kroner. Altså at 5711 f.eks. kostet 21 900 NOK og ikke CHF. ;)

Hvorfor i all verden har jeg plutselig lyst på en Nautilus!? Jeg eier ikke en gang en Rolex enda... :rolleyes: