Hva er veil priser hos Bjerke på Aquanaut og 5711/5712?
@ChristianN
Husker ikke lenger dessverre, mener å huske 132k for aquanaut, 172k for 5711 og 234k for 5712.
Redigert av en moderator:
Hva er veil priser hos Bjerke på Aquanaut og 5711/5712?
@ChristianN
Helt ut av det blå, fikk jeg plutselig en sort croco Patek rem i posten i dag! Fra Patek Salon London. De skrev at en kunde hadde ombestemt seg og at den var brukt i to dager og derfor ikke kunne selges i butikken. Og de visste at jeg kanskje ville sette pris på en sånn en til min 5711.
Har aldri opplevd lignende. Fikk i tillegg et Patek slips og 2014 katalogen. Snakk om service. Denne remmen koster 5300kr hos Bjerke. Det blir vel lagt merke til når en tulling fra Sunnmøre kommer inn i butikken blandt alle sjeikene der. Klarte ikke å telle antall Ferrari som stod på utsiden sist jeg var der i Bond Street.
Helt ut av det blå, fikk jeg plutselig en sort croco Patek rem i posten i dag! Fra Patek Salon London. De skrev at en kunde hadde ombestemt seg og at den var brukt i to dager og derfor ikke kunne selges i butikken. Og de visste at jeg kanskje ville sette pris på en sånn en til min 5711.
Har aldri opplevd lignende. Fikk i tillegg et Patek slips og 2014 katalogen. Snakk om service. Denne remmen koster 5300kr hos Bjerke. Det blir vel lagt merke til når en tulling fra Sunnmøre kommer inn i butikken blandt alle sjeikene der. Klarte ikke å telle antall Ferrari som stod på utsiden sist jeg var der i Bond Street.
PP prisliste for Sveits, mars 2014
![]()
Hadde vært meget hyggelig om disse prisene var i NOK.
De er jo nesten det
NOK = x dagensvaluta -8% og deretter + 25%. De ligger noe høyere en hva veil er i Norge på grunn av valuta.
Prisene er vel oppgitt eks mva? Tror du ikke det? Dette er jo bare en offentlig avgift i hvert av landene ? @andersmp
StemmerDen prislisten som nylig er postet her er jo fra Sveits. Da antar jeg at det er inkl.
Får dele noen bilder av 5711 med hvitt datohjul jeg da. Svart ser veldig fint ut, men hvitt går helt fint det også
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()