Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

Spent på eventuell pris jeg.. Noen som vil gjette ca. prisnivå?
Bør vel bare begynne å fylle opp klokkekontoen allerede nå, håper bare denne innfrir forventningene når den lanseres :D

Frykter at den kommer til å ligge tett opptil 40k

Tipper faktisk at den kommer til å ligge et lite hakk over det igjen.. Tror Omega satser hardt på Basel i år og jeg vil tro at de nyere modellene skal konkurrere med Rolex på omtrent samme prisnivå..

Tipper faktisk at den kommer til å ligge et lite hakk over det igjen.. Tror Omega satser hardt på Basel i år og jeg vil tro at de nyere modellene skal konkurrere med Rolex på omtrent samme prisnivå..

Godt jeg er ferdig med å handle Omega for en periode.

Redigert av en moderator:
Monochrome sier jo på siden sin at "After spending some time with Photoshop, we learn that the dark image actually shows something that looks like a re-issue of the vintage Seamaster 300".

Likevel har de klart å blingse med timeviseren og minuttviseren. :confused: Tror nok @iveland er nærmere sannheten enn Monochrome.

De har rotet med viserne, men ellers så ser jo Monochrome sin ut til å være temmelig spot on i kasseform, skive (ikke skriften) og lenke (jeg tror imidlertid ikke vi får se polerte midtledd).

Redigert av en moderator:
Får den nye modellen sverdvisere eller pilviser? Jeg sliter sånn med det siste. Håper definitivt på sverdvisere.

Noe slikt da kanskje:

omega-seamaster-300m_zpsfba99c0b.jpg

En Q&D Photoshopmiks av iveland og Monochromes forslag.

2913 kom jo med pil-timeviser, mot 14755 som har pil-minuttviser - og jeg regner med de har basert den på 2913 og ikke 14755.

edit: sekundviseren ser jo ut til å komme fra 14755 eller nyere.. så nå vet jeg ikke :)

Redigert: