At jeg skal jobbe under disse 140 hærlighetene i fullt arbeid i 12 timers skift over en periode på to uker! Godt jeg kjøpte inn Bose quietcomfort 15 headsett nettop så jeg får redusert støyen
![]()
Publisering av skattelister, den omfattende sosiale spionasje dette fører til, og mest av alt medias fråtsing i andres høyst private anliggender under det komisk syltynne påskuddet om at de fyller en viktig samfunnsoppgave.
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i frontenJeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i frontenJeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.
Å bli bedt om å møte opp klokken 15:00 for å avlegge privatisteksamen, for deretter å bli fortalt at jeg er sist i køen av 9 andre. Med andre ord har jeg tre timer til med bare venting.
Hvilket opplegg er dette!? Kunne man ikke fått beskjed om å møte opp en time eller to senere?
Prøv å ha privatisteksamen i gym. Oppmøte kl 1300, oppvarming til 1400, økt til 1530 og så vente til kl 1930 for muntlig utspørring. Rakk å ta bussen hjem (20 min) og spise middag mellom praktisk og muntlig del![]()
Du tuller nå? Jeg har eksamen i gym neste uke..