Vintage på budsjett

Denne ser ut til å være i aldeles nydelig stand! Den havner litt over grensen som er satt i tråden, men jeg mener det innafor.
Står ingen ting om service-historikk, så det burde vel oppklares før man evt slår til. Mangler også bilde av urverk. Skulle gjerne ha vurdert den selv, men akkurat nå må jeg forsøke å være litt streng med meg selv angående klokkekjøp grunnet andre klokkeprosjekter. Hadde den endt opp her på sonen kunne jo kjøper ha flippet den til meg ved en senere anledning ;)
TISSOT T12 NAVIGATOR | eBay
$T2eC16h,!)YFIb6,uwN9BS,DlLGddQ~~60_12.JPG

Redigert:
Styr unna Easy Rider

$_57.JPG

Det er lett å bli fristet til å kjøpe en Easy Rider, men mitt tips er, styr unna... De har et skikkelig dritt-urverk som garantert går i stykker om du velger å bruke klokka noe særlig.

Jeg har hatt et par stykker, men de blir alltid solgt i løpet av kort tid. Det meste er av plast, og den føles simpel.

EB_8420_74.jpg

EB 8420, noen kaller dette "The Worst Chronograph movement Ever". :p

72Chronos2829.jpg

72Chronos2627.jpg

Jakcy Ickx varianten er hakket bedre, den har i hvert fall urkasse av metall. Verket er det samme.

Som samleobjekt i en klokkeboks er de fine, men som bruksklokke duger de ikke....

Det er mitt tips :)

Mvh

Jarl

$_57.JPG

Det er lett å bli fristet til å kjøpe en Easy Rider, men mitt tips er, styr unna... De har et skikkelig dritt-urverk som garantert går i stykker om du velger å bruke klokka noe særlig.

Det blir som å ha en Star Wars figur i originalpakningen, altså... :D