Klokkespotting

Prøvde meg som paparazzi, ikke så vellykket, fikk mest bilde av alkoholen som forhåpentligvis dekker lørdagens behov, men det den dyktige og hyggelige kassereren på Vinmonopolet hadde var altså en meget pen Rolex GMT Coke:
DSC_0082_zps6dbdbc90.jpg

Ser ut som Statoil bensinstasjoner betaler mer enn Statoil sin plattformer....Eller var det Thailandske modeler?
Ung gutt har råd til det og servere pølse for moroa?:confused:

Hehe, ja jeg stusset litt jeg også, men ba jo ikke akkurat om å få sjekke hverken DSSD`en eller Daytonaen, men den godt voksen sjefen med Daytonaen sa noe sånt som "jasså, de deler ut klokker i staten nå eller?" (Jeg gikk i uniform ...) og jeg svarte " Ser i hvertfall ut som de gjør det her hos Statoil ..." Hvorpå han svarte "Fattigfolk drar til Mallorca de vettu ..." Må si jeg ikke HELT forstod den siste der, men han insinuerte vel at han ikke var fattig da ??? hehe jadda, nei ikke det jeg forventet å se bak disken nei.

Hehe, ja jeg stusset litt jeg også, men ba jo ikke akkurat om å få sjekke hverken DSSD`en eller Daytonaen, men den godt voksen sjefen med Daytonaen sa noe sånt som "jasså, de deler ut klokker i staten nå eller?" (Jeg gikk i uniform ...) og jeg svarte " Ser i hvertfall ut som de gjør det her hos Statoil ..." Hvorpå han svarte "Fattigfolk drar til Mallorca de vettu ..." Må si jeg ikke HELT forstod den siste der, men han insinuerte vel at han ikke var fattig da ??? hehe jadda, nei ikke det jeg forventet å se bak disken nei.

Jeg husker godt første gangen jeg ble spottet og fikk kommentar på klokken. Han sa: "Jeg tar gjerne klokken din som betaling." Jeg ble ganske paff, men sa noe sånt som: "Flott Daytona" før jeg hastet videre, litt forlegen. I ettertid angret jeg litt på at jeg ikke tok meg tid til en klokkeprat. Jeg bar forresten en Zenith Defy Aero, så mannen bak disken på den Statoilstasjonen er nok over gjennomsnittet interessert. :D

Motefotograf Sølve Sundsbø inntar WIS-positur i A-magasinet i dag. På armen: PP Aquanaut :)

Spottet en Perpetual Regulator R-05 på kollega (Sonen-kjøpt) og må si den var riktig så sprek den.
Mye mekanisk morro der. Tok noen sekunder å lese ut tiden for en regulator-novis som meg

regulator_R-05_II_.JPG
(fra annonsen her)

Spottet en Perpetual Regulator R-05 på kollega (Sonen-kjøpt) og må si den var riktig så sprek den.
Mye mekanisk morro der. Tok noen sekunder å lese ut tiden for en regulator-novis som meg

regulator_R-05_II_.JPG
(fra annonsen her)

Tror det er min gamle den der.:)
Flotte klokker for lite penger.:)

Tror det er min gamle den der.:)
Flotte klokker for lite penger.:)

Sannsynligvis både din og min gamle ;)

Anyway, spottet en Omega DeVille av nyere dato på bryggselv-butikken i dag.

Så også en Patek Nautilus på Nesoddbåten igjen på samme fyr som alltid.