Klokkespotting

Er nok en Rubberclad på venstre handa

25940sk.oo.d002ca.02_main.jpg


Bra smak da....

Flott klokke :)

Men, hva er det med folk som går med en klokke på hver arm? Har de for mye penger og må vise det frem?
 
DSSD

Jeg tror det kan være det

1: bezel ligner på DSSD med siffer hver 10.minutt. På bildet vises det ikke så klart men jeg føler jeg ser antydning

2: Tykkelsen på lenke/utforming ligner på DSSD.

Det er sikkert andre her som kan gi en mer kvalifisert gjetning, men magefølelsen min sier også DSSD.
Mulig Thorkildsen har en sponsoravtale?

Erik:|
 
Har observert at David Caruso, kanskje bedre kjent som Lt. Horatio Caine i CSI Miami, bruker en klokke av typen "Panerai Luminor" .... men hvilke modell ?

Her om dagen fikk jeg endelig et close-up bilde av klokken .... og til min store overraskelse var det ikke en original Panerai, men en svært lik modell hvor kun skiven har en annen design og logo.

8d847fac-1.jpg


Etter litt surfing på nett, fant jeg ut at klokken heter: Ritmo Mundo mod. Ponce

Jeg har aldri hørt om klokken tidligere, noen andre som kjenner til dette merket ?



tigergutt
 
Fake klokke :)

Kronebeskytteren er tilogmed varemerkeregistrert, og tillates ikke brukt av andre enn Panerai.
 
Litt annen form for klokkespotting idag.

Var hos en kompis tidligere ikveld og tok noen drinker før vi skulle på byen. Plutselig kommer en ung kvinne opp til meg og komplimenterte meg på klokken (Steelfishen) min. Hun var visstnok "veldig interessert" i klokker, men desverre bare i typisk fashion klokker. Kanskje Breitlingen min fikk henne på bedre spor :)
 
Iggy & The Stooges spiller på Øyafestivalen idag, dermed passer det vel med et trivelig bilde jeg fant på TTT. Iggy med Sub på hånden. Eh Iggy? Skru til kronen.

iggy.jpg
 
Tilbake fra Copenhagen Historic Grand Prix er inntrykkene mange, og spotte-faktoren i Fælledparken lørdag var HØY. AP ROO i rødt gull, IWC BP og diverse andre så jeg noen av.
Ellers er det ingen tvil om at Rolex er inn i tiden. Jeg har aldri set tså mange Submarinere som jeg gjorde lørdag, alle typer, noen vintage og noen nyere, TT, helgull og stål, noen med dato andre uten.

Klarlund var hovedsponsor, så de hadde egen stand med Tag Heuer, men samtlige ansatte bar Daytonaer, om de var i stål eller hvitt gull vites ikke.

Svært motebevisste kvinnelige publikumere bar faktisk Rolex 1675 med vakker patina.

På DFDS på vei tilbake spottet jeg det som må ha vært et japansk reiseselskap, hvor tilsynelatende samtlige bar Rolex. En middelaldrende japaner knipset ivrig bilder av den søte barkeeperen, og på armen bar han en Daytona i hel rødt gull. Blingfaktoren var stor, men fy f*** for et ur!

For min del ble Explorer I/II med hjem. Her Explorer II:
39924_463305931899_597966899_6823738_6649799_n.jpg