Klokkespotting

Spottet en stor og fin Breitling Chronomat TT på Meny Colosseum i ettermiddag. Han kjørte en CLS også tror jeg det var.
 
Spiller vel ingen rolle hvor jeg jobber, men det er sentralt i Oslo. Er jo klokker som er interessant!

...beklager, ikke meningen å støte deg/noen :confused:.. synes bare det var imponerende med så mange bra klokker på samme sted så da lurte jeg bare...:confused:..skal ikke spørre mer om sånt....;)
 
Jeg kikker litt rundt på egne kolleger, og der ser jeg en TH Aquaracer, men det er det festeste. Adm dir går med sliten Seiko på raslelenke ;) Alle vet jeg samler klokker, men utover mild hoderysting er det ingen som bryr seg. Passer meg utmerket.
 
Jeg kikker litt rundt på egne kolleger, og der ser jeg en TH Aquaracer, men det er det festeste. Adm dir går med sliten Seiko på raslelenke ;) Alle vet jeg samler klokker, men utover mild hoderysting er det ingen som bryr seg. Passer meg utmerket.

Haha, har det litt på samme måten her...det er faktisk en med en Rolex da men...de fleste synes jeg er rar..og det har de vel litt rett i :cool:
 
...beklager, ikke meningen å støte deg/noen :confused:.. synes bare det var imponerende med så mange bra klokker på samme sted så da lurte jeg bare...:confused:..skal ikke spørre mer om sånt....;)

ble på ingen måte støtt! forresten noen som har noe imot TH Aquaracer? har en sjæl jeg.... fikk den i gave og brukes faktisk til tider.....av kåno:D
 
Jeg titter litt rundt i mitt ingeniør-dominerte miljø, og her er det nokså stusselig også, gitt. Et par 90-talls Omega og Tag med quartz-verk er vel det som er mest high-end, ganske mange har Seiko (gjerne kinetic) og quartz-Certina samt at det er en del Casio o.l. med digitalt displa.y og tusen funksjoner.
 
Her inne er det en Seiko, og forholdsvis mange Casio-klokker som er så enkle og ukompliserte at det er nødt til å være et utslag av hipp nedsnobbing.
 
Ofshore technology days i Bergen.
Spotter en Rolex SD, en Omega Planet Ocean og to mulige sommerjobber for en framtidig mariningeniør. Fornøyd jeg! (;
 
Spottet en ganske stor Rado på ei dama på toget her om dagen.

På jobben ja, en vintage seamaster og en sub, men ikke noen liste som machiavelli kan skimte med...
 
Selger Møller klokker?

For å bringe litt seriøsitet over svaret mitt så spotter jeg til stadighet Omega Seamaster på skolen. Samt masse Casio klokker.
 
Har en jente i klassen som virker som om hun er litt interessert i klokker. Hittil har hun gått med en sub no date med idag hadde hun på seg en Rose gold day date (den nye). Hun er datter av en kjent norsk finans gigant, så ville vel tro at begge klokkene er ekte.
Ellers går det mye i pulsklokker og Nixon.
 
Du har virkelig tendens til å menge deg med rikmannsdøttre. God vane!

Rose gold daydate er ubeskrivelig lekker!(og dyr)
 
Klokken var helt rå. Men hun har en rimelig jævelig personlighet, så holder meg ganske langt unna henne. Hun er ikke veldig ofte på skolen heller når jeg tenker meg om..
 
Klokken var helt rå. Men hun har en rimelig jævelig personlighet, så holder meg ganske langt unna henne. Hun er ikke veldig ofte på skolen heller når jeg tenker meg om..

Haha, hvis ikke det hadde vært for personligheten hadde det vært noe å satse på, tenk deg de bursdagsgavene fra svigerfar....

Kjøper kaffe på bakeriet på Aker Brygge om morgenen, idag var det først i køen en splitter ny Tag Heuer Grand Carrera og så en IWC Portuguese 7-dagers..heftig start på dagen :D
 
Var på Alex Sushi i jobbsammenheng igår kveld, og rundt bordet var to Omega Seamastere og en TT Rolex Datejust II.. Datejusten var bare griselekker - hadde svart skive med romertall. - Han hadde fått den i bursdagspresang av kona :cool:
 
Selger Møller klokker?

Hadde besøk av en fyr på jobben - og automatisk søker jo radaren seg inn op håndleddet etter vi hat hilst. Først så jeg en "oysterlenke" - og ble veldig interessert på resten. Etterhvert åpenbarer hele klokken seg - og det er en Submariner-ripoff med audi logo istendenfor krone. NEDTUR!