Patek Philippe-tråden

Skulle likt å se 5726 med hvit skive på rem. Får vente i spenning å se om det kommer noe nytt fremover.

Når pleier Patek å slippe nytt? Basel eller kanskje SIHH?

Jeg klarer faktisk ikke å få 5167 ut av tankene mine:rolleyes:
Våkner opp fra en drøm om at @andersmp la ut sin for salg i K/S og måtte selvfølgelig inn å sjekke:(
Har nå stalket frem alle bildene som @andersmp har lagt ut av Aquanaut'en å sitter å drømmer meg bort.
Det verste for min del er at DavidSW har en til salgs, men jeg har ikke råd til momsen:(

Redigert av en moderator:
Jeg klarer faktisk ikke å få 5167 ut av tankene mine:rolleyes:
Våkner opp fra en drøm om at @andersmp la ut sin for salg i K/S og måtte selvfølgelig inn å sjekke:(
Har nå stalket frem alle bildene som @andersmp har lagt ut av Aquanaut'en å sitter å drømmer meg bort.
Det verste for min del er at DavidSW har en til salgs, men jeg har ikke råd til momsen:(

Hehe, den var tøff å få tak i. Jeg brukte laaang tid :cool:

EDIT: Den blir nok ikke lagt ut for salg før klokkekontoen har nok kapasitet til å håndtere en 5980.

Etter å ha hatt en 5165 i ett år syns jeg at der lov å komme med en kort oppsummering:

Dette er en perfekt klokke - egentlig kunne jeg klart meg med den alene (om nødvendig, men det er det jo ikke).

wristshotCham_zpsbcb00407.jpg

Oppsummeringen gjelder selvfølgelig Aquanaut på gummirem. Hva PP tenkte på da de designet lenken er det ingen som vet, men den tyder på at noen fremdeles bruker LSD i traktene rundt Geneve.

@HCWL Ikke utenkelig at disse "relanseres" om typ 10år. Begynner vi å spare nå så bør vi ha nok ;)

Huh? Kanskje man skulle angre på at man ikke kjøpte 5980en til Jonny? Ja ja :)