Har helt glemt å poste denne spotten, dame på bussen med rolex dssd på oransje nato! Heftig sak
Litt catchy å ta bilde når hun satt rett ved siden av, men fikk nå til noen greie bilder!
Litt skuffet her må jeg si. I slike tilfeller må det nesten være obligatorisk med headshot i tillegg
Therese med en TAG regner jeg med (og veldig fin Dale genser som jeg snart har maken til)
Ser ut som Else Kåss Furuseth bruker en datejust med blå skive på jubileelenke jamfør Senkveld
Sjøforsvaret er til tider et flott sted for klokkespotting. En rolex Explorer på en kommandørkaptein, samt en Omega planet ocean med oransj bezel på en kapteinløytnant. Og haugevis av claserns billigste digitale klokke
Hehe, siste nr av KK. Fine nærbilder av Else og hennes søster og Elses Datejust. Rimelig med strekk i den jubilee-lenka, det er lugholes og glasset ser så tykt ut at jeg tenker plexi.. noen andre?
Søkte litt rundt ifjor når jeg så at han brukte Breitling SOH i tjenesten. Kom da fram til at han muligens har nicket @olavskar
Hadde jeg vært mannen på bildet, og folk hadde forsøkt å finne ut hvem jeg var her (og attpåtil delt det) så hadde jeg blitt ganske pissed.. Men folk er forskjellig.
Hvor i sjøforsvaret holder du til?