Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når man går inn i fult OCD-modus og refresher sporingssiden så alt for ofte, selv om man egentlig vet at pakken ikke kommer før på mandag... Dette kan umulig føre med seg noe godt :rolleyes:

Og der kom oppdateringen: "Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag"

Det var rart, pakken ble jo levert i 9 tiden... Noen på kundeservicen til posten skal utvilsomt få en telefon med innhold ikke egnet for små barn, religiøse eller de politisk korrekte...

Redigert:
Kan ikke like at sidemannen på bussen blir sittende når flere dobbeltseter foran har blitt ledige.

Post i butikk!

Jeg og dama har ett "matkort" fra skandiabanken. For å få dette krever det en sånn en PUM utlevering. Jeg har nå møtt opp 3 eller 4 ganger(husker ikke lengre) med pass pga de ikke klarer å gjøre dette rett! helt utrolig!

Klarer ikke å like Fun Light sin "årets sommersmak".
Jeg kunne sverge på at jeg drikker plast, men flasken sier vannmelon?!

Godt at det ikke bare er jeg som syns den "vannmelon"-saften der smaker SØPPEL. Jeg syns faktisk den smakte så avfall at jeg ringte til stabburets forbrukertelefon og lurte på hva som feilte smakspenelet deres? De mente jeg måtte la saften "stå" litt for å få frem den gode smaken. Jeg helte saften i do, og lot den stå litt før jeg trakk ned (smakte ikke).

Post i butikk!

Jeg og dama har ett "matkort" fra skandiabanken. For å få dette krever det en sånn en PUM utlevering. Jeg har nå møtt opp 3 eller 4 ganger(husker ikke lengre) med pass pga de ikke klarer å gjøre dette rett! helt utrolig!

Har også felleskonto med to bankkort i Skandiabanken og hadde ikke det problemet. Kortene kom i postkassen og Pin henter du i nettbanken etter du har aktivert det

-------
Kan ikke like å hente sykkel fra service og at det fortsatt er ulyd i kranken

PM= personlig melding = vi oppgir navnet vårt når vi kontakter noen

Jeg kan ikke fordra når folk sender deg en PM og ikke signerer med fullt navn. Spesielt når det gjelder K/S!

Det er da vanlig høflighet å presentere seg på samme måte som når du ringer til noen du ikke kjenner. Bare fordi det er et nettforum så skal det liksom være så anonymt? Blir rett og slett forbannet av sånt, jeg synes faktisk det er frekt.

-C

Jeg kan ikke fordra når folk sender deg en PM og ikke signerer med fullt navn. Spesielt når det gjelder K/S!

Det er da vanlig høflighet å presentere seg på samme måte som når du ringer til noen du ikke kjenner. Bare fordi det er et nettforum så skal det liksom være så anonymt? Blir rett og slett forbannet av sånt, jeg synes faktisk det er frekt.

-C

Kunne ikke vært mer enig!

Ikke helt enig. Med de verdiene som enkelte her inne besitter og viser fram synes jeg det er helt betimelig å "holde tilbake" denne informasjonen i initiell kontakt, i hvert fall mot ferske medlemmer. Kommer litt an på hva PM'en dreier seg om selvfølgelig (og fornavn bør man vel uansett kunne bruke).

Redigert:
Jeg kan ikke like at jeg er fullstendig ute av stand til å få med meg paraply ut av taxi/buss etc. Denne gangen ringte faktisk taxisjåføren og sa fra at han tar vare på den, men jeg sitter likefullt her på flytoget uten paraply og det er meldt regn på destinasjonen.

Forrige eksemplar kom ikke en gang ut av trekket sitt før den ble donert til en random Ruter-passasjer...

Kan heller ikke like at denne elendige telefonen plutselig fjerner tastaturet slik at jeg trykker "Legg til svar" midt i meldingen.

Trøtt er jeg også :)