- Medlem
- 18. mai 2009
Bra bilde, tombs
Er det tatt på panseret på bilen din under opphold på en ellers så regnfull dag?![]()
Takk Sponon
Bildet er tatt på hagebordet rett etter en regnbyge
Bra bilde, tombs
Er det tatt på panseret på bilen din under opphold på en ellers så regnfull dag?![]()
Tjukkasen i dag.
![]()
Kjøpte med meg en flaske vann på flyplassen i dag. Valgte den kuleste flaska, skulle vise seg å være en tabbe, en helt sinnsyk pris for noen få desiliter. Akkurat nå føler jeg meg som en parodi på en Rolex-eier...
![]()
(og 1 krone i pant?? Skal man få valuta for pengene her må den brukes som rekvisitt...)
Kjøpte med meg en flaske vann på flyplassen i dag. Valgte den kuleste flaska, skulle vise seg å være en tabbe, en helt sinnsyk pris for noen få desiliter. Akkurat nå føler jeg meg som en parodi på en Rolex-eier...
![]()
Det er uansett utrolig bra at Voss has klart å lage million butikk av i norge av å eksportere vann, eller rettere sagt god design fra Norge, noe danskene jevt over gjør bedre… Ikke noe avansert teknologisk, ref andre top of the line leverandører av utstyr til olje & gass industrien som man finner i Kristiansands området.
So ekta vossing ve eg ha meg fraobedn å oppattåkadla ei flaska me vatn itte ei so flaotte bygd!
Men gaott å håyra attå galne byfolk e domme nok te å kjøpa so dyrt vatn!
Nett so å kjøpa ei dyre klokka so ikkje vise tie bere enn ei billege quartsklokka!