Dagens klokke

For å sikre vanntetthet er rådet tatt til følge, og jeg kan nå trygt skjenke meg et glass vann uten å være redd for min EWC ;)

Benytter også anledningen til å skifte til lenke...

002.jpg


007.jpg
 
Explorer er en klokke jeg har fått øynene mer og mer opp for. Synes den var kjedelig tidligere, men den har virkelig vokst på meg!

Er det forresten noen på forumet som har klådd på den nye med 39 mm kasse?
 
Seiko'en står for tur i dag. Tror han er litt misunnelig med tanke på at Steelfishen min har fått være med i hele sommer. Han er også litt redd ettersom at visse deler av han skal bades i klor i noen minutter, og andre deler skal en tur i oven på 230 grader :D

_MAT1636.jpg
 
Explorer er en klokke jeg har fått øynene mer og mer opp for. Synes den var kjedelig tidligere, men den har virkelig vokst på meg!

Er det forresten noen på forumet som har klådd på den nye med 39 mm kasse?

Har bare sett den på bilder. Men originalen er slett ikke kjedelig.
Den er vakker og karismatisk, etter min mening.
Takk for komplimentet til deg, Ursa Major, forresten.
Og de er ikke vanskelig å få tak i.
Jeg simpelthen elsker min...:cool:
 
Helt sjef deBalzac!

Digger Donald bildene dine i denne tråden.....:D:D:D:D

Det er jo ikke noen bombe at fetter Anton kan få et ur uten å arbeide for det.... sukk .... skulle ønske det var meg :D
 
Helt sjef deBalzac!

Digger Donald bildene dine i denne tråden.....:D:D:D:D

Det er jo ikke noen bombe at fetter Anton kan få et ur uten å arbeide for det.... sukk .... skulle ønske det var meg :D

Har bare kommet til bind 9 i Carl Barks Samlede verk, 21 bind igjen. Finner jeg flere klokke eller tidsrelaterte historier "ducker" nok Donald opp igjen! :D