Dagens klokke

IWC Portuguese Automatic i dag.

IWC2.jpg
 
Hva er dommen over disse? Har vært redd for at de skal være for tykke og uformelige, men de ser jo veldig myke ut :)

De er både myke og behagelige, faktisk mer behagelige enn de fleste vanlige Natoremmer. Kvaliteten er også god - sømmene solide og læret pent skåret. Om de holder like lenge som en original rem vet jeg ikke, men til den prisen tåler jeg å bytte dem ut innimellom.
 
Sveiper innom sammen med JLC Master Control Eight Days i dag.

Beklager crappy bildekvalitet, men iPhone ble aldri det den skulle ha vært...;)

JLCMC1-1.jpg
 
Da jeg stod opp i dag sto det en liten krabat i gangen og ventet på meg.
P1000430.jpg


Jeg sa god morgen og lurte på om han ville stå modell for noen bilder for meg. Han hadde det veldig travelt, men svarte nølende at det var greit.
P1000425.jpg

P1000427.jpg

P1000433.jpg


Vi hadde en lengre diskusjon hvor jeg ba han stå stille på bildene, og han prøvde å forhandle frem en bedre avtale på royalties. Det ble amper stemning og jeg kastet han til slutt ut;)

(Beklager dårlige bilder, jeg hadde et noe urolig motiv)
 
Da jeg stod opp i dag sto det en liten krabat i gangen og ventet på meg.
P1000430.jpg


Jeg sa god morgen og lurte på om han ville stå modell for noen bilder for meg. Han hadde det veldig travelt, men svarte nølende at det var greit.
P1000425.jpg

P1000427.jpg

P1000433.jpg


Vi hadde en lengre diskusjon hvor jeg ba han stå stille på bildene, og han prøvde å forhandle frem en bedre avtale på royalties. Det ble amper stemning og jeg kastet han til slutt ut;)

(Beklager dårlige bilder, jeg hadde et noe urolig motiv)

Hehehe, fantastisk, ja det motivet der er vel ikke alt for lett å klipse :) godt jobba ;)
 
Elsker bildene dine, regner med at du er over snittet interessert i Donald?

I og med at jeg har Carl Barks Samlede Verk så er vel det et svar på spørsmålet ditt :p

L1010472.jpg


Carl Barks modellerte Dolly etter sin kone Clara. Hun var sterkt alkoholisert og forpestet livet hans! Etter skilsmissen satt han igjen med tegnebrettet sitt og måtte bo i ett gammelt lager.