Patek Philippe-tråden

Skulle ønske jeg var genetisk skrudd sammen på en annen måte når det kommer til klokker. Er desverre utstyrt med "gorilla armer" og da drukner de fleste "classy" klokkene.
Spesielt irriterende er det når man synes PP Nautilus er en fantastisk flott klokke. Nå da armhårende med årene er blitt lysere, prøvde jeg atter en gang hos Bjerke på KJ i sommer. Må bare innse at det løpet er kjørt. Nautilus vil aldri kunne komme til rette på meg...:(

Moore; Hva er så din stilling til manskjettknapper? Og er evt løsning beskyttelsepå innsiden av skjorten?

Moore; Hva er så din stilling til manskjettknapper? Og er evt løsning beskyttelsepå innsiden av skjorten?

Jeg har høy bruksfrekvens på mansjettknapper, og utnytter enhver anledning til å bruke dem. Det være seg til dress som til jeans/skjorte/jakke.
Trenger ingen beskyttelse eller spesielle forholdsregler ift klokkene. Som hovedregel hviler klokken foran mansjetten. Så langt har det vist seg å funke helt utmerket for meg.:eek:

Moore:

For noen bilder. Helt fantastisk:eek:

Stor takk!
Her noen tusen ord til.

DSC_0245.jpg

DSC_0265.jpg

DSC_0254-1.jpg

DSC_0269.jpg

DSC_0246-1.jpg

DSC_0244.jpg

Flere bilder i galleritråden.

Redigert:
Hver gang jeg ser bilder av den klokken kommer jeg på hvorfor jeg begynte å studere igjen. En dag skal jeg ha en PP Aquanaut.

Pokker!

Kjente savnet etter Aquanaut nå....men, neste gang blir det med GMT...

Redigert: