Dagens klokke

Aqualand

DSC_0026.jpg
 
Fy fader, det finnes noen vintage Rolex' her inne som nesten gir meg halsbrann, ereksjon, høysnue og frysninger - i en bittersøt blanding av begeistring og rå misunnelse! Jeg bøyer meg i støvet for dere, mine Herrer!

Og får jeg oppfordre til en liten GTG med Rolex som tema?

Jeg stiller gjerne!:D
 
Det var jo ikke noe dårlig valg for dagen det Moore! Griselekker klokke!

Selv kjører jeg Monaco idag..
IMG_0290.jpg
 
Cartier Santos 100 med ny gummireim. Kostet flesk (ikke sånn billig flesk som man får nå for tiden, men sånt dyrt flesk som man hadde i gamle dager), men det føles og ser ut som en helt ny klokke.

19032010086.jpg
 
Santos- den er jålete på en fin måte

Takk! ...tror jeg. :)

Det er litt pussig, for da jeg begynte å ønske meg den, var det på grunn av historien om Santos-Dumont og det faktum at den er bassert på et ur som vel må være en av verdens første "Tool-watches". Senere har jeg jo skjønt at Cartier ikke er blant gutta med mest kred. i klokkeklassen. Men jeg har for så vidt ikke noe i mot å jåle meg til litt heller, og å betale det jeg nettopp har gjort for en reim av gummi, er absolutt jåleri. :D
 
Takk! ...tror jeg. :)

Det er litt pussig, for da jeg begynte å ønske meg den, var det på grunn av historien om Santos-Dumont og det faktum at den er bassert på et ur som vel må være en av verdens første "Tool-watches". Senere har jeg jo skjønt at Cartier ikke er blant gutta med mest kred. i klokkeklassen. Men jeg har for så vidt ikke noe i mot å jåle meg til litt heller, og å betale det jeg nettopp har gjort for en reim av gummi, er absolutt jåleri. :D

Jeg synes Santos 100 er griselekker! Den skal du bære med hodet hevet;) Når det gjelder Cartier sin mengde med "kred" tror jeg de lider litt av å produsere myel ur med quartz, men det skal du drite i.

Knalltøff!
 
70613e27.jpg

Fra i dag morges. Venter på møte. Leser DN. Holder tiden med Jaeger!
God helg alle sammen!:D