Gunnar er et hjertelig velkomment tilskudd. Greit å ha noen som faktisk kan litt om hva som skjer inni klokkene også..
antifotball, forsvarsvenn.
Hei, GunR her. (Gunnar). Har vel såvidt vært innom og postet noe småtteri før, men ikke presentert meg. Er urmaker av yrke, ser mye rart inni klokker... Og mye bra, heldigvis! Ellers interessert i Hifi og mekker litt bil og båt, bare til "eget bruk" da.
Trebarnsfar, ektemann, ski i alle former, jakt og friluftsliv, dykking, svømming, trønder i Oslo, dyrlege, tung koffeinist, antifotball, forsvarsvenn, hageelsker, drikker altfor lite. Liker kona, barna, venner, dyr, ullslips og vestkyster. Har en gang kysset en fisk. Guilty pleasure: pusser tenna i dusjen.
Tenkte det var paa tide med en egen profil da jeg ofte er innom forumet.
Interesserer meg for MYE rart, men klokker er en interesse jeg har hatt siden 16 aars alderen.
Vil paa forrhond takke dere for mye god informasjon og lerdom jeg har snappet opp paa forumet.
Mvh. Daniel.
Hei.
Er for så vidt ikke helt ny, da jeg har fulgt med i et års tid hva som diskuteres. Er likevel relativt ny som medlem, og oppdaget ikke denne tråden før nå i natt. Jeg er utdannet økonom og jobber innen høyere utdanning i Nord-Norge. Interesserer meg for alt av mekaniske klokker, med en viss forkjærlighet for litt eldre modeller.
Hei!
Jeg er en jente (i motsetning til 90% her) på 17 år som går andre året på VGS. Jeg har lenge fundert over hva jeg skal ønske meg til 18-års dagen min og har endelig kommet frem til svaret: en "skikkelig" klokke! Det er fortsatt et halvt år til den magiske dagen, men jeg tenker at det det bare er bra å være tidlig ute. Klokken skal jeg ønske meg av foreldrene mine, så det blir nok ingen klokke i månedslønn-sjiktet, dessverre. I den sammenheng så tenkte jeg at dette var det rette stedet å være medlem av for å få tips og råd om noe annet enn de forferdelige konstruksjonene fra Michael Kors og Marc Jacobs. Jeg har ingen ordentlige klokker fra før av, og pga. min unge alder og planer om en Mastergrad (noe som dessverre også fører til dårlig økonomi), kommer nok dette til å bli mitt eneste litt dyrere ur på endel år.
Jeg håper på å få hjelp og inspirasjon og at jeg til slutt blir noen kroner fattigere!
Mvh. Linda
Hei!
Jeg er en jente (i motsetning til 90% her) på 17 år som går andre året på VGS. Jeg har lenge fundert over hva jeg skal ønske meg til 18-års dagen min og har endelig kommet frem til svaret: en "skikkelig" klokke! Det er fortsatt et halvt år til den magiske dagen, men jeg tenker at det det bare er bra å være tidlig ute. Klokken skal jeg ønske meg av foreldrene mine, så det blir nok ingen klokke i månedslønn-sjiktet, dessverre. I den sammenheng så tenkte jeg at dette var det rette stedet å være medlem av for å få tips og råd om noe annet enn de forferdelige konstruksjonene fra Michael Kors og Marc Jacobs. Jeg har ingen ordentlige klokker fra før av, og pga. min unge alder og planer om en Mastergrad (noe som dessverre også fører til dårlig økonomi), kommer nok dette til å bli mitt eneste litt dyrere ur på endel år.
Jeg håper på å få hjelp og inspirasjon og at jeg til slutt blir noen kroner fattigere!
Mvh. Linda