Jeg blir så irritert!

Med expresspakken jeg fikk i dag klarte bring for første gang å levere på døren til rett tid. (Bare 2 timer for sent, det får være godt nok...!)

Ellers har jeg vært svært misfornøyd med bring.. Kronisk forsinket og full av tull når de har "forsøkt å levere".
Ene gangen fant de ikke oppgangen min.... Det er bare det at jeg bor i enebolig.......

Med expresspakken jeg fikk i dag klarte bring for første gang å levere på døren til rett tid. (Bare 2 timer for sent, det får være godt nok...!)

Ellers har jeg vært svært misfornøyd med bring.. Kronisk forsinket og full av tull når de har "forsøkt å levere".
Ene gangen fant de ikke oppgangen min.... Det er bare det at jeg bor i enebolig.......

Da er det ikke rart de ikke fant den, duh ;)

Klokken som jeg fikk i dag var levert av FedEx/Bring. Her i Stavanger kjører de faktisk pakken til nærmeste postkontor om de ikke finner adressen. I dette tilfellet ble jeg ikke ringt, og budet fant ikke adressen Jeg bor veldig sentralt i Stavanger og har et telefonummer, så det er spesielt. Men er glad for at pakken ble levert til nærmeste postkontor. Verre med TNT osv som tar med seg pakkene og kjører de ut dagen etterpå, eller at man må kjøre ekstra langt for å hente pakken.

I Oslo skal jo FedEx/Bring ta med seg pakken igjen om man ikke får tak i vedkommende.

Trekker frem denne tråden, da jeg nok en gang har opplevd at budet ikke leverer som det skal.

Har ventet på en klokke, som ble bestilt fra USA for en tid tilbake. Sporet den tilfeldigvis i dag, og da finner jeg ut at pakken ligger og venter på meg på postkontoret. I sporingen står det at den ble forsøkt utlevert på tirsdag, men da var jeg hjemme hele dagen, så det stemmer ikke. Det står videre i sporingen at mottaker ønsker å hente pakken på nærmeste postkontor, noe som heller ikke stemmer da de ikke har vært i kontakt med meg. Det lå heller ingen lapp i postkassen som fortalte at pakken nå er på postkontoret.

Har sendt dem en klage (igjen...). Tviler på at det nytter :(

Jeg har sagt det før og sier det igjen, her er det bare en ting som nytter: Legg ut felle for postmannen og så slipper du han ikke løs før han lover å bli snill gutt og gjøre jobben sin. Anbefaler snare eller fallgrop.

Trekker frem denne tråden, da jeg nok en gang har opplevd at budet ikke leverer som det skal.

Har ventet på en klokke, som ble bestilt fra USA for en tid tilbake. Sporet den tilfeldigvis i dag, og da finner jeg ut at pakken ligger og venter på meg på postkontoret. I sporingen står det at den ble forsøkt utlevert på tirsdag, men da var jeg hjemme hele dagen, så det stemmer ikke. Det står videre i sporingen at mottaker ønsker å hente pakken på nærmeste postkontor, noe som heller ikke stemmer da de ikke har vært i kontakt med meg. Det lå heller ingen lapp i postkassen som fortalte at pakken nå er på postkontoret.

Har sendt dem en klage (igjen...). Tviler på at det nytter :(

Opplevde det samme i går med en pakke fra USA (fedex overlevert til bring). Betalt ekstra til Bring for å få den hjem på dør, vi sitter og venter, og plutselig oppdateres sporingen om at pakken kan hentes på det lokale postkontor, og at den er forsøkt utlevert.

En skam. Og bortkastet penger, å få pakken levert på postkontor er jo en type leveranse som er betydelig billigere.

Jeg har nøyaktig samme erfaring med Bring. Jeg betaler for å få pakken hjem, men må hente den på postkontoret hver eneste gang. For et par år siden leverte de pakken, men til feil person. En person som hette "Grace" hadde kvittert for mottatt pakke og jeg var hjelpeløs. Det nyttet ikke å klage. Pakken og pengene mine var tapt. :(
Hvis mulig, unngå Bring.

Jeg har nøyaktig samme erfaring med Bring. Jeg betaler for å få pakken hjem, men må hente den på postkontoret hver eneste gang. For et par år siden leverte de pakken, men til feil person. En person som hette "Grace" hadde kvittert for mottatt pakke og jeg var hjelpeløs. Det nyttet ikke å klage. Pakken og pengene mine var tapt. :(
Hvis mulig, unngå Bring.

Wow, det må være en av de verste historiene jeg har hørt. Håper ikke det var en altfor dyr gjenstand du hadde på vei? :mad:

Hvis mulig, unngå Bring.
Si meg, er det ikke en eller annen form for legitimasjonsplikt før utlevering eller deler de ut gods til hvem det måtte være?

Si meg, er det ikke en eller annen form for legitimasjonsplikt før utlevering eller deler de ut gods til hvem det måtte være?

Når de kommer på døren trenger jeg bare å skrive under på e-dingsen (som får underskriften min til å se ut som den er skrevet av en 5 åring). Har aldri trengt å vise frem noen som helst form for legitimasjon.

Det burde kanskje gått opp for meg for lengst, men det begynner å stå ganske klart for meg at hele Posten/Bring/postfortollingen er pill råtten. Er det håp? Har vi noe valg? What to do?

Det skulle man jo tro, men jeg kom ingen vei. De kunne fortelle at pakken ble utlevert i Nydalen. Jeg bor på Frogner, så hvordan dette kunne skje er meg en gåte. Jeg kontaktet til og med forbrukerombudet, men de kunne heller ikke hjelpe meg.

Har ladri brukt Bring og kun posten sine tjenester når jeg får mulighet å hente det på postkontor (som jeg foretrekker, da jeg sjelden er hjemme på dagtid). DHL foretrekker jeg i alle høyeste grad, og UPS hater jeg over en lav sko. Alt er trukket fra erfaringer, men skulle jeg brukt noe idag, hadde det blitt DHL.

Postens sporingsapplikasjon fortalte meg at min pakke var ankommet post-i-butikk. Desverre var det feil butikk og pakken befinner seg nå 2t unna.

Min forrige pakke med samme innhold ble registrert som "umulig å levere til mottaker" og returnert til USA.