Dagens klokke

Vintage DJ

087c0bc3.jpg


I dag blir det vintage DJ på Nato.... Elsker "pie pan" skiven på vintge DJ.
 
Oj, Moore med pulsklokke! Det får en si. Ikke la det blir en vane :) (Men trening er bra)
 
Artig sak, men kommer ikke unboxing på denne tror jeg;)

b00b2c31-051f-9ff8.jpg

Har sett litt på denne selv, med en pris på 60-ish ++ er det langt ifra noe rakett ut av butikken.

Om jeg først skulle hatt en klokke med "urverk på skiven" ville det blit MB&F sin nye kreasjon, og det skjer nok ikke. Konklusjon, urverk under skiven.
 
Har sett litt på denne selv, med en pris på 60-ish ++ er det langt ifra noe rakett ut av butikken.

Om jeg først skulle hatt en klokke med "urverk på skiven" ville det blit MB&F sin nye kreasjon, og det skjer nok ikke. Konklusjon, urverk under skiven.

Enig der, med en pris på 69k og manuelt opptrekk er det mye annet som frister:) Klokken er tøff, men den havner nok neppe i min samling..
 
Begynte den med denne hjemme:
2CB14F37-orig.jpg

Men så skulle jeg lese til eksamen og madammen kom for å kjøre meg, så da ble det denne for resten av lørdagen:
94A0BCEC-orig.jpg
 
Takk :)

Er veldig fornøyd med klokken. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prioritert Daytona tidligere.

Det blir ikke unboxing. For det første så er jo alt avslørt, for det andre så var jeg mer interessert i å pakke opp med en gang enn å hente camera ;)