Moore's samling

Ojojoj vad flott klassisk ur i platina som man så sjelden ser:D
Gratulerer med flott ur, god smak og det man kan betegne som "understated luxury"!!!:D:D:D
 
Gratulerer med en flott tilvekst til din allerede imponerende samling!

Og takk for dine informative og reflekterende betraktninger som alltid følger dine anskaffelser - lærerikt og opplysende for noen og enhver vil jeg tro.
 
Fantastisk! Gratulerer så mye.:D
Alltid en fornøyelse å lese de informative innleggene som følger med bildene.
Takk for at du deler.
 
Gratulerer så mye med tilveksten i samlingen Moore! Takk for nok en meget gjennomført introduksjon og bildestudie av nok et FANTASTISK lekkert ur. Skjønner godt hva du mener med forskjellen mellom en keeper og Keeper, og at denne definitivt tilhører sistnevnte.
 
Skal si du vet å sette ord på det... Dine refleksjoner i forkant av kjøp, og - ja du sier det selv, barnlige klokkeglede, det er som om man sitter der sammen med deg, og trekker de samme konkluskjonene. Gratulerer med Keeper :)
 
Gratulerer, Moore :)
Hadde ikke sett denne komme. Ikke visste jeg om denne modellen heller. Lærer noe nytt hver dag ;)

Judo-edit: Tusen takk for en fantastisk introduksjon!

Gratulerer! :D
Virkelig en smakfull utgave av IWC i 5001-serien.:p

Helt etter min smak! Takk for en lærerik introduksjon og flotte bilder.

Ojojoj vad flott klassisk ur i platina som man så sjelden ser:D
Gratulerer med flott ur, god smak og det man kan betegne som "understated luxury"!!!:D:D:D

Vanvittig fantastisk klokke - Gratulerer!

Vakkert! Gratulerer så mye, Moore :)

Gratulerer med en flott tilvekst til din allerede imponerende samling!

Og takk for dine informative og reflekterende betraktninger som alltid følger dine anskaffelser - lærerikt og opplysende for noen og enhver vil jeg tro.

Fantastisk! Gratulerer så mye.:D
Alltid en fornøyelse å lese de informative innleggene som følger med bildene.
Takk for at du deler.

Flott og stilfull klokke.
Grattis!

Gratulerer så mye med tilveksten i samlingen Moore! Takk for nok en meget gjennomført introduksjon og bildestudie av nok et FANTASTISK lekkert ur. Skjønner godt hva du mener med forskjellen mellom en keeper og Keeper, og at denne definitivt tilhører sistnevnte.

Lekkert! :D Også LE i tillegg, passer samlingen bra! Gratulerer!

Skal si du vet å sette ord på det... Dine refleksjoner i forkant av kjøp, og - ja du sier det selv, barnlige klokkeglede, det er som om man sitter der sammen med deg, og trekker de samme konkluskjonene. Gratulerer med Keeper :)


Tusen takk alle, for de positive tilbakemeldinger!
Hyggelig at både ur og bilder faller i smak. Kjekt at også skribleriene kan ha noen verdi. For meg får uret på en måte sin historie gjennom ordene også, dog ikke så rent lite preget av stundens lekne øyeblikk...;)
 
Gratulerer med et utrolig flott ur. Som andre også har skrevet er det veldig inspirerende og fascinerende å lese historien bak urene og begrunnelsene for dine valg.

Samtidig er jeg også godt fornøyd med å ha tippet nesten riktig, og er overrasket over at såpass få tok hintene du la ut etterhvert. Av og til er det greit med autistiske trekk. :p
 
Gratulerer, Moore!
Et nydelig ur!!:cool:

Nydelig! Gratulerer!

Gratulerer med et utrolig flott ur. Som andre også har skrevet er det veldig inspirerende og fascinerende å lese historien bak urene og begrunnelsene for dine valg.

Samtidig er jeg også godt fornøyd med å ha tippet nesten riktig, og er overrasket over at såpass få tok hintene du la ut etterhvert. Av og til er det greit med autistiske trekk. :p

Utsøkt Moore. Passer pent inn med resten av grailsene.:)
Gratulerer.

Stor takk, karer!

Fun fact:
Portuguese-linjen har en behagelig effekt på meg.
At jeg skulle ende opp med dette relativt unike eksemplaret såpass "raskt", var imidlertid ikke helt kalkulert, da jeg (nesten bokstavelig talt) var prisgitt hva 3.part klarte å få til.

Neste klokke inn var allerede bestemt skulle ha lys dial. Jeg liker dem lyse. Dressurene. Også.
Om det ikke ble denne IWC Portuguiser som kom inn, ville det uansett blitt lys dial.
Det andre allternativet - som måtte vike denne gang - må inntil videre stille seg pent på sidelinjen og innta short-list moduset.
Det gjør ikke noe. Den er lettere å få kloa i enn denne IWCn.

@runes:
Du var så absolutt hele tiden på rett spor.
Modellvalget skal det godt gjøres å treffe på uten mer enn det som ble lagt ut av agn, og ikke minst med tanke på modellens begrensede omfang i markedet. Men du gikk likevel rett på IWC. Og Portuguese. Imponerende!
 
Et fantastisk flott ur! IWC Portuguese Automatic 7-dager er i mine øyne noe av det flotteste IWC har, og svært høyt oppe i den horologiske toppdivisjonen. Jeg visste ikke at denne LE-en eksisterte en gang, så dette var moro. Flotte bilder og bra presentasjon også.

Gratulerer så mye!
 
Gratulerer!

Hver gang jeg tror at jeg har en genuin klokkeinteresse går jeg inn på denne tråden og innser at jeg kun er en læregutt!

Klokken, og samlingen, er en inspirasjon for oss andre!
 
Gratulerer Moore!

Utrolig vakker utgave av en fantastisk klokke. Imponerende hvordan du til stadighet klarer å komplettere en tilsynelatende komplett samling. Fortsett gjerne med det! ;) Heldigvis for alle oss som følger dine horologiske bevegelser her inne er det jo ingenting som heter en komplett samling - i hvert fall ikke for mer en et lite øyeblikk :)
 
Gratulerer Moore! Et vakkert og ikke minst essensielt ur allerede i stålutgaven, og i denne konfigurasjonen er det jo helt makeløst :D