Klokkespotting

[video=youtube;VIXnmhxB4wY]http://www.youtube.com/watch?v=VIXnmhxB4wY&feature=player_embedded[/video]
 
Sent men godt: Sub nodate på kar med rutete skjorte og caps, Omega SMP og en svær hamilton av noe slag med skinnrem - alt på Pstereo Piknik på lørdag. På Pstereo festival: sub på oransje nato. Noen her?
 
Spottet en TT Yachtmaster med hvit skive på den flotte damen bak skranken i Gjøvik Tingrett i dag.
Fikk ikke se på den da jeg hadde håndjern på.
 
Gjorde to odde spottinger på Trekanten Senter idag. En Hubbis BB i helgull og i motgående rulletrapp. En Cartier Ballong Blue (Or something...;))


EDIT: What? Man kan jo helt fint se mens man har håndjern på?
 
Jan-Erik Fjell blir spottet dagens Dagbladet med Panerai Luminor Marina på armen.
8b750445-e057-67cc.jpg
 
En fin PAM er ikke noe dårlig valg å bruke bokmillioner på.

Men slår meg at det må være over snittet trøblete å få sett på dem i kjelleren hos Bjerke når man sitter i stol, men alt kan vel løses..
 
b00b2143-c5bc-839b.jpg

Alf Lie, gledelig å se at Seilo i Norge ikke bare er kinetic.
Og selvsagt gledelig at den er schvinedyr da jeg har en bruktkjøpt :)
 
b00b2143-c5bc-839b.jpg

Alf Lie, gledelig å se at Seilo i Norge ikke bare er kinetic.
Og selvsagt gledelig at den er schvinedyr da jeg har en bruktkjøpt :)

Var på Oslo-tur for en måneds tid siden. Var en hyggelig tur innom Alf Lie og hadde gleden av å prøve akkurat dette uret på både fruen og meg. Et utrolig flott ur som pirret kjøpelysten, gøy å se at du hadde merket deg nettopp dette :)

Thore
 
Var der en tur forrige fredag og det var jo ikke akkurat mye annet spennende å se på der.. Med mindre du er guess fantast da.
Ser meg som IWC-fantast og det fanns det jo et par tre av ;)
Men visst hadde det vært greit med større utbid, noe spm også kommer i nye lokaler til våren(?)