Sinn Spezialuhren

Som Sinn-fan er jeg veldig spent på dette. Mulighet for noen smådrypp på hva det er du har bestilt?

Ikke noen hemmelighet det. Scroller man tilbake finner man fasiten. For å være medgjørlig så er det snakk om en fully Tegimented klokke/clasp uten outer AR coating.
 
Ikke noen hemmelighet det. Scroller man tilbake finner man fasiten. For å være medgjørlig så er det snakk om en fully Tegimented klokke/clasp uten outer AR coating.

Måtte scrolle meg bakover for å se om jeg fant det, men fant det ikke. Mulig jeg har oversett det. Uansett - gratulerer. Gleder meg til å se bilder. :)
 
Lurer svært mye på hvor mye en Sinn U1 og U2, og eventuelt Sinn 103 classic koster ferdig fortollet til Norge? Setter pris på svar! :D
 
Lurer svært mye på hvor mye en Sinn U1 og U2, og eventuelt Sinn 103 classic koster ferdig fortollet til Norge? Setter pris på svar! :D

U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.

Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:

U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-
 
U1 koster 1290€ inkl. tysk MVA fra classic-watch.de, dvs. 1084€ uten MVA. Sinn U2 koster 1830€ med MVA, dvs. 1538€ uten. Porto inkl. forsikring er 50€.

Priser levert Norge med dagens Euro-kurs, inkl. norsk MVA og gebyr:

U1 - ca. 10.700,-
U2 - ca. 15.000,-


Tusen takk for svar! :D
 
Sinn-2012.jpg


Må si jeg likte denne modellen svært godt! Noen som har hatt denne her på TS?
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
Den er nydelig. Limitert i 500 utgaver (se første post i tråden). Den er splitter ny, og vet ikke om den er tilgjengelig enda. Kanskje er den allerede solgt ut på pre-order?
 
856 UTC

Fikk nylig levert en såkalt "Ammo strap" jeg hadde kjøpt på bukta en sen aften. Reima er
laget av en 60+ år gammel magasintaske, og det merkes.... Her er komforen satt i andre
rekke:p

IMG_7902.jpg


IMG_7857.jpg


IMG_7892.jpg


IMG_7893.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide
MR: kanskje dumt spørsmål men burde ikke brukt lær være komfortabelt? Eller trår tiden inn her og det stivner opp
 
MR: kanskje dumt spørsmål men burde ikke brukt lær være komfortabelt? Eller trår tiden inn her og det stivner opp

Læret kommer fra magasintasker som ikke blir utsatt for mye "bruk" dvs de har sikkert ligget i x antall år på lager. Remmen er oljet på nytt så vi får se om den blir mykere etterhvert:)
 
Sinn 856 UTC med DIY custom rem.

Nytt rem ekspriment... Denne gangen har jeg laget en custom nato av hakestroppen
til en gammel jagerpilot hjelm. Slik ble resultatet.

DSCN1019.jpg


DSCN1013.jpg


DSCN1025.jpg


DSCN1035.jpg


DSCN1041.jpg


Selv etter og ha bli kokevasket på 90 grader har remmen beholdt en flott patina;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Trifide