Øl

Har virkelig fått smaken på Aass Gourmet Pale Ale, noen som kan anbefale noe i samme gaten?
Visste ikke om denne. For tiden kjøper jeg Nøgne Ø Pale ale. Frisk og god. Skal man ha noe vikelig bittert, kan Inda Pale fra samme produsent anbefales.
 
543077b0-76d2-7eba.jpg

Ser ut til å bli en fin påske her også!
 
Igår kjørte jeg til Karlstad da jeg så at de hadde noen flasker av et øl jeg gjerne skulle slått kloa i. Da jeg kom fram, sa damen i butikken at de var holdt av. Slukøret plukker jeg med meg endel annet (bra, men ikke så bra saker) og kjørte tilbake.

Neste gang skal jeg ringe på forhånd.
 
Har fått sansen for denne i det siste :) !


Innis & Gunn Original

Bilde er hentet fra denne nettsiden.

Utrolig godt og spennende øl! Det er Skotsk og lagret på eikefat og har en kompleks smak. Ølet har en tydelig sødme med hint av vanilje, appelsin. Fin balanse i smaken med en god friskhet. Nam nam nam! Falt også for den nydelig fargen, kobberrød. En sterk og intens farge. Bilde lyver liitt på fargen da der er mer orangerødt. Likte også at ølet har vert lagret på eikefat, noe som gir ølet en unik historie, produksjon og smak.

Anbefales :)!
 
Crap, ikke post dennår jeg er i vasketjeneste heime i ungeskriket :)
Fantastisk spennende sak. Anbefales særlig hvis du er glad i whisky
 
Oslo, Vika Vinmonopol (10 på lager) Oppdatert 20.04.2012 06:40:38

De har den av egen erfaring ute på for eks. Dr Jekyll.

Takk, svingte innom Vika på vei til trening, de hadde én igjen :) Gleder meg. Kjøpte også en "Norwegian Wood" fra Håndbryggeriet som også virker veldig spennende.
 
Takk, svingte innom Vika på vei til trening, de hadde én igjen :) Gleder meg. Kjøpte også en "Norwegian Wood" fra Håndbryggeriet som også virker veldig spennende.

Bra du fant den på polet ;) Jeg har selv ikke kikket der da jeg kun har drukket denne på en kafe i Bergen. Gledet meg til å høre hva du synes!

Léon:cool:
 
I forrige uke hjemme:

IMG_0028.jpg



Gesundaberget ved Mora i Sverige:

IMG_0130.jpg


IMG_0086.jpg

(med min ringe bolig i bakgrunnen).

IMG_0127.jpg

(i bobilen til en kamerat).


Hafjell, Midtstasjonen.

IMG_0170.jpg

(her med middagen, Raggmunk, bacon og tyttebærsyltetøy).

IMG_0177.jpg
 
Mikkeller Our Side var god, men ikke verdt prisen. Mener jeg betalte 170,- på Vika. Smakte som en noe fruktig (tropisk frukt, mango, ananas) hveteøl. Alkoholen var godt gjemt. Litt tørr avslutning.

Usikker på hvilken Haandbryggeriet du mente?


Brewfist ølet er snadder. Ikke det mest voldsomme, men bra balanserte smaker. Jale var best av de to. God maltsmak, karamell, sirup, lyse frukter. Bra. Vel verdt penga.
 
Hehe :) Jeg ble servert juleøl av en nabo for to uker siden (vi satt på gjerdet og nippa litt). Det smakte veldig godt i sommervarmen :)