Ferieplaner 2012?

Vi snakker om å utsette sommerferien til i høst. September.

Er det noen som har erfaring med Toscana på denne tiden av året? Jeg trenger da på temperaturmessige forhold.

Toscana i september er helt fint. Temperaturen synker vanligvis litt da fra helvetesvarmt som det er i august, til god og behagelig sommervarmt, 25-30-ish grader. Hvor i Toscana har dere tenkt dere?

Sent from my fridge using pure magic
 
Toscana i september er helt fint. Temperaturen synker vanligvis litt da fra helvetesvarmt som det er i august, til god og behagelig sommervarmt, 25-30-ish grader. Hvor i Toscana har dere tenkt dere?

Sent from my fridge using pure magic

Høres bra ut krille :)
Sted i Toscana er ikke bestemt enda. Regner med at flyturen går til Pisa som vanlig.
 
Ferieplanene mine i år er byferie i tigerstaden og oslofjorden, kajakkturer i vår flotte natur, nordnorge og en tur til Malaga mot slutten av sommeren.
 
Høres bra ut krille :)
Sted i Toscana er ikke bestemt enda. Regner med at flyturen går til Pisa som vanlig.
Jeg kan jo tipse deg om Anne Karin. Hun er norsk, opprinnelig fra Bærum, nå gift med en italiener og bosatt i Toscana. Hun driver bl.a. med formidling av feriehus og leiligheter der nede. Kan være verdt å sjekke ut.


Sent from my fridge using pure magic
 
Jeg kan jo tipse deg om Anne Karin. Hun er norsk, opprinnelig fra Bærum, nå gift med en italiener og bosatt i Toscana. Hun driver bl.a. med formidling av feriehus og leiligheter der nede. Kan være verdt å sjekke ut.


Sent from my fridge using pure magic

Takker krille. Skal se nærmere på dette.

Om det er av interesse for noen, kan jeg anbefale Sissel og Tage: http://www.sitoscana.com/
 
Drar til malaysia om 4 dager:), starter turen med 3 dager i kuala lumpur, så satser på litt klokkekikking der:) deretter blir det 10 dager på tioman Island! Ikke dumt!

Så kommer det store spørsmålet, skal jeg ha Explorer'n på Nato eller på stållenke? Blir bading, snorkling kajakking, jungelvandring og solslikking.

Kos deg på Tioman. Var der senest i mars og det er like fantastisk som det høres og ser ut som :)
 
Her i gården blir det 3 uker i Croatia , med 2 barn på 2,5. (2,5 år +2,5 mnd.)
1. uka med svigers, har forberedt svigerfar på en dag med øl, bowling, biff og fotball. Kompensasjon for en noe uheldig episode i Riga hvor jeg vant bowlingen og var en ordentlig dårlig vinner. Hadde nok noe med alkohol å gjøre.
Håper også på noen dykk første uka iom at barnevakter er ned.
De neste 2 ukene er det litt leiebil og Montenegro og et annet land.
Så avslutter vi med svømmebasseng/sjø en uke, før vi skal hjem.
Er ikke sikker på om dete blir avkobling eller ei, men vi får se.
Head high....
 
En uke på Rhodos med dama. Ellers veldig mye jobbing, skal tre uker til australia i desember/januar, så trenger penger.
 
I fjor parkerte vi ungene hos besteforeldrene og dro til Palma en ukes tid. Cava til frokost og cava til kvelds. Fantastisk, kan anbefales alle små(og store)barnsforeldre. Selv om jeg varslet at det skulle bli en årviss tradisjon, blir det istedet et par uker i bil i sørvest med hele hurven denne sommeren. Kongepark og Dyrepark og Herlige Land.
 
Blir en to ukers til Santorini med fruen i sommer. Satser på en storby weekend i høst. Paris eller London.
 
Jeg skal en tur til New York i juli. Blir morsomt å feire 4th of July og besøke huset jeg bodde de 2 første årene av livet mitt. Ellers blir det vel jobbing i ukedagene og turer til den svenske skjærgården i helgene :)
 
Her på gården blir det to uker til Hellas , med start i Athen og videre til Santorini og Naxos :cool:
Første gang i Hellas , det blir en avslappende og opplevelsesrik ferie.


Er det noen erfaringer med klokkebutikker i Athen og Hellas forøvrig så kom med de :cool:
 
Her på gården blir det to uker til Hellas , med start i Athen og videre til Santorini og Naxos :cool:
Første gang i Hellas , det blir en avslappende og opplevelsesrik ferie.


Er det noen erfaringer med klokkebutikker i Athen og Hellas forøvrig så kom med de :cool:

Bra at noen tar ansvar og stimulerer den greske økonomien! Jeg skal ta ansvar i Italia selv - med roadtrip ned vestkysten med fruen :cool: