Bilspotting

For min del synes jeg det er hyggelig med aktivitet i denne tråden, det være seg i form av en boble eller en Avantador:D
 
Om man er interessert i å titte på beltevogner finnes det bedre plass enn i denne tråden.
 
@mathfjeld og chalsus: ikke vær så surmaget da!

Strøkne bobler, beltevogner, ferrarier eller lastebiler. Kjekt å se så lenge det er pent eller artig. :p koster ikke mange kalorier og scrolle forbi det som ikke er spennende for deg.

Porsche og Ferrari er ikke veldig vanlig utenfor Stavanger og Oslo. Lenge siden sist jeg så en Ferrari her i Bergen.

Spottet denne spesielle saken i går:
b00b394b-b447-aedc.jpg
 
@mathfjeld og chalsus: ikke vær så surmaget da!

Strøkne bobler, beltevogner, ferrarier eller lastebiler. Kjekt å se så lenge det er pent eller artig. :p koster ikke mange kalorier og scrolle forbi det som ikke er spennende for deg.

Porsche og Ferrari er ikke veldig vanlig utenfor Stavanger og Oslo. Lenge siden sist jeg så en Ferrari her i Bergen.

Spottet denne spesielle saken i går:
b00b394b-b447-aedc.jpg

Helt enig! La oss beholde den gode tonen og den store variasjonen i denne tråden. Som en ekte autofil, har jeg stor glede i det meste som brummer og som har gummi nærmest mot bakken:D
 
@mathfjeld og chalsus: ikke vær så surmaget da!

Strøkne bobler, beltevogner, ferrarier eller lastebiler. Kjekt å se så lenge det er pent eller artig. :p koster ikke mange kalorier og scrolle forbi det som ikke er spennende for deg.

Porsche og Ferrari er ikke veldig vanlig utenfor Stavanger og Oslo. Lenge siden sist jeg så en Ferrari her i Bergen.

Spottet denne spesielle saken i går:
b00b394b-b447-aedc.jpg

Syns ikke det gjør noe om folk leger ut ferrarier og høy pris klasse biler...

Moro og se hva som finnes der ute... :) :) :)
 
Spottet en Corvette Stingray i Bygdøy Allé (fra en dårlig vinkel).
7256254648_c89c59c41f_k.jpg
 
Vil bare skyte inn at jeg setter pris på alle bilder i denne tråden, være seg lastebiler, motorsykler, bobler eller noe så vanlig som en Ferrari..
 
Vil bare skyte inn at jeg setter pris på alle bilder i denne tråden, være seg lastebiler, motorsykler, bobler eller noe så vanlig som en Ferrari..

Men Ferrari og Porsche er jo kjedlige værdags biler... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Jeg syns at folk skal poste det som er av biler dem liker... Eller finner interesange.. Jeg setter pris på belte biler og alt mulig rart av veteraner og Herbi Bobler... Eller andre litt specielle biler...

+1

Jeg setter også pris på at folk poster bilder... Det er utrolig spenennede og se hva som er der ute...
 
Spottet 1 Porsche Turbo, Bentley continental cab og denne da jeg mønstret av i Aberdeen i dag.
029610c1-5a21-8173.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk