Dagens klokke

Dagen klocka blev gmt 16700.
Köpte
Även en DJ idag som kommer upp senare i veckan!
Enjoy the sun!

Nydelig gmt, og spennende med dj :)
Her luftes daytonaen.
temporary-14-1.jpg
 
Gratulerer, Colt er en av få Breitlinger jeg synes gjør seg godt. Den har (hvertfall på bilder) en fantastisk skive.
 
Om vinteren kan man have så mangt et tidsfordriv,
man kan i snøen trave, åja, et lystig liv.
Men når seg lerker svinge, mot sky med liflig slag
på engen om at springe, det er en annen sak!

Her var det meningen å få med en sanglerke på bildet, men den svingte seg så liflig mot sky at jeg ga opp. Dette er tiende forsøk, lerken er rett nord for kl. 22.
75d51f5f.jpg


Ikke fant jeg noe lerketre heller, for å redde det tynne ordspillet mitt. Det ble en rogn istedet.
04614829.jpg
 
Om vinteren kan man have så mangt et tidsfordriv,
man kan i snøen trave, åja, et lystig liv.
Men når seg lerker svinge, mot sky med liflig slag
på engen om at springe, det er en annen sak!

Her var det meningen å få med en sanglerke på bildet, men den svingte seg så liflig mot sky at jeg ga opp. Dette er tiende forsøk, lerken er rett nord for kl. 22.
75d51f5f.jpg


Ikke fant jeg noe lerketre heller, for å redde det tynne ordspillet mitt. Det ble en rogn istedet.
04614829.jpg

Dang! Denne er så sykt pen (i mangel av bedre beskrivelse), lerke eller ei. Den er snop :D
 
Speedy tilbake på lenke etter noen dager på Norges-NATO i anledning grunnlovens 198-årsdag, og voffen på 14 som elsker å bli klødd bak øret.

DSC_00272.jpg
 
Ikke fant jeg noe lerketre heller, for å redde det tynne ordspillet mitt. Det ble en rogn istedet.
04614829.jpg

Aaaahhhhhh - du er ikke helt god (altså rimelig lik oss andre her inne). Men, den klokka så jeg nettopp på en flyvertinne. Men med oyster lenke. Utrolig kult. Jeg måtte jo kommentere klokka hennes - noe hun ble litt paff over. Og til slutt kom det fram at den hadde tilhørt broren hennes som hadde vært pilot. Men, din er også lekker. Kansje jeg må begynne å spare ;)

Frode.
 
Egentlig gårsdagens som fortsatt er på. Sånn blir det når hun i bakgrunnen ble unboxet litt over 23:00 :D
bilde-27.jpg