Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Det er litt av en klokke du har kjøpt deg, gratulerer så mye!

Velkommen skal du være på forumet, og husk at du må poste mange bilder - ofte:D

Gratulerer med flott Breitling...

Og velkommen til TS det er nå morroa starter... :D :D

Takker for en varm velkomst! :D

Har hatt en liten case me klokkespotting de siste månedene og fått noen rare blikk, men er man nysgjerrig så er man nysgjerrig

Hei, jeg er ny her... Jeg fant dette forumet etter å ha vært på watchuseek en stund. Jeg er 42, og kommer fra sørlandet. Jeg er for tiden mest interessert i mekaniske lavbudsjettsklokker. Samlingen min er ikke stor men inneholder blandt annet Vostok (Amphibia & Komandirskie), HMT, Sea-Gull og Shanghai. Til daglig går jeg med en Seiko 5 SNK809 som jeg er godt fornøyd med.

Hei!

Tenkte jeg skulle presentere meg for forumet og fortelle litt om meg selv

Jeg har alltid vært interessert i tid, men hvordan jeg fikk vite den hadde ingen mening. Min aller første klokke fikk jeg til jul av min oldemor. Det var en digital Casio, som den dag i dag fortsatt virker perfekt uten å ha byttet batterier. Fortsatt i bruk også!

Min klokke fascinasjon vil jeg si begynte for 1 år siden. Fikk bare lyst på en klokke ettersom jeg bare brukte mobilen til å se tiden med. Et halvt år senere kjøpte jeg meg en Victorinox Chronograph Quartz modell. Jeg var redd for at min klokke mani skulle ta slutt og bestemte meg da for å heller investere i en litt billigere klokke.

Nå et halvt år senere etter dette kjøpet har det da ikke gitt seg. Det har bare blitt verre! Hehe

Har i dag blitt den stolte eier av en Breitling Superocean 44. Min første automatiske klokke og ikke min siste! Legger til et bilde her:

w00t034.jpg

Beklager kvaliteten på bilde, men det er tatt med en telefon :)

Velkommen, hvilken start med breitling SO 44mm. Kongedykker!

Presentasjon

Hei,

Jeg har ganske nylig blitt medlem på sonen etter å ha kikket etter nytt/nye armbåndsur i kanskje et halvt års tid. Åpenbart mange kunnskapsrike og grensegale mennesker som frekventerer TS og det er jo veldig hyggelig å se:) Allerede fått gode tips i forhold til hverdagsklokke/beater og første "ordentlige" innkjøp er på vei i posten. I tillegg kjøpte jeg en gammel traver fra et hyggelig medlem her på TS, så samlingen teller straks to automatiske ur, et lommeur med trekasse og en casio F91 (som kanskje skal brukes som hipsteragn etter hvert). Nå kikker jeg etter dressur, og som mange har skrevet før meg - å kikke er jo halve moroa!

Selv er jeg 29 år, hankjønn, jobber på sykehuset i Bodø. Interesser er klatring/trening, musikk, bøker. Er vel i den såkalte etableringsfasen, så det er noe vanskelig å frigjøre 10-20K og oppover til klokker, men fortsetter å kjøpe Flax-lodd, og en dag treffer jeg vel:)