Omega Seamaster-tråden

Jeg synes skiven på dagens AT har en alldeles fantastisk struktur :D

Omega_Seamaster_Aqua_Terra_0002.jpg
 
Jeg synes skiven på dagens AT har en alldeles fantastisk struktur :D

Omega_Seamaster_Aqua_Terra_0002.jpg

Kan ikke være mer enig. Etter årevis med kun interesse for klassiske dykkerur er denne i ferd med å fullstendig bergta meg nå om dagen. Lenge til det blir nytt ur på meg men denne er nå en meget seriøs konkurrent til Pelagos, SubND og resten av rasket som holder meg våken om nettene.
 
Jeg synes skiven på dagens AT har en alldeles fantastisk struktur :D

Omega_Seamaster_Aqua_Terra_0002.jpg

For meg sto valget mellom denne og PO. Valgte PO, men er faktisk ikke 100% sikker på at jeg valgte rett.
Jeg er fornøyd med klokken og synes den er utrolig kul. Faktisk noe av det kuleste Omega har laget. Men jeg er ikke helt tilfreds med størrelsen ennå. Har PO 8500 42 på mitt puslete (16cm) håndledd. Den virker veldig stor. Sikkert en vanesak, men i så fall er jeg ikke helt tilvendt. Regner med AT "bærer" atskillig lettere. Denne fås jo også i 38.5, som jeg tror ville passet meg bra :D
 
For meg sto valget mellom denne og PO. Valgte PO, men er faktisk ikke 100% sikker på at jeg valgte rett.
Jeg er fornøyd med klokken og synes den er utrolig kul. Faktisk noe av det kuleste Omega har laget. Men jeg er ikke helt tilfreds med størrelsen ennå. Har PO 8500 42 på mitt puslete (16cm) håndledd. Den virker veldig stor. Sikkert en vanesak, men i så fall er jeg ikke helt tilvendt. Regner med AT "bærer" atskillig lettere. Denne fås jo også i 38.5, som jeg tror ville passet meg bra :D

Takker for innspill Sekund, slike ting jeg er ute etter å høre. PO er for meg også et stykke kunst men hører fra mange at den kan være stor på armen. Selv ute etter å downsize, har en SMP chrono. Jg tenker endel på AT`en i 41,5mm. Nydelige ur begge to. Ser ut til at jeg for alltid vil komme til å være en Omegamann.
 
Litt synd at denne ikke er i produksjon lenger:

536cbaf5-6d05-f3a6.jpg


IMHO den fineste Seamasteren uten bezel.

Enig, denne er lekker. Jeg er av de som foretrekker denne langt over dagens skive med teak-mønster eller hva de kaller det. Denne klokka med 8500-verk hadde vært en vinner i min bok.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
 
..kommer fortsatt ikke over hvor GRISELEKKER denne klokka er i den avbildede fargekomboen! hadde faktisk aldri sett den modellen før.
 
Har postet dette bildet før i "Dagens" men siden jeg for en gangs skyld gjorde en liten innsats med fotoapparatet så poster jeg det her også :p Håper det er greit. Blir aldri lei min kjære 2254.50 (den burde hatt et bedre kallenavn).

P6108342180805.jpg