Klokkespotting

Damen ser på Jan Thomas programmet... Han bruker hublot big bang. Blir nok lenge til jeg tenker på
Å eie hublot.
 
Begynt å se Lost igjen med brodern, og det har vært flere klokkespottinger av ekslusive ur bare i sesong 1. Det er to Rolexer som er i sentrum av litt drama i en av episodene (tror det er "house of the rising sun"), og får som resultat et par fine nærbilder.

Gull daytona.
LOST_RolexJin_InTranslation.jpg


En Rolex day-date fra samme episode.
830px-1x06watch.JPG


Enda en gull daytona spottet litt lengre ute i sesongen.
LOST_Walkabout_Rolex.jpg


Hadde helt glemt hvor bra denne serien faktisk er, men det er et helt annet tema. ;)
 
Var det en gammel Tag Heuer fra Sel-serien uten bezel jeg så på Liv Løberg her isted. Hun som er tiltalt for Cv-juks. Eller kanskje det var en fake:cool:
 
Påsken - klokkespotting m.m.

Iår ble det en ukes påskeferie i København, med ilagte besøk hos ulike urmakere /-forhandlere.

Høydepunktet var selvsagt (?)Klarlund på Strøget (Østergade 22)
Et stort utvalg av de merkene vi skulle se nærmere på :D og flere entusiastiske og kunnskapsrike butikkmedarbeidere.
Utstillingen er et imponerende og tiltalende skue av et bredt sortiment.

Mens vi blir gitt en førsteklasses presentasjon av det aktuelle dameur, kommer det en nordmann opp trappen med armene i kors og virkelig flasher sin flotte PAM ;)
Ikke noe galt i det kanskje, men, men....
vi hadde forøvrig også møttes dagen før, da vi bodde på samme hotell. En hyggelig kar, som jeg tror flere av TS's lesere kjenner / har møtt ;)

Det han egentlig var kommet for å se, og som jeg også mener er verdt en titt,- er servicesenteret som ligger bak en glassvegg i butikkens 2. etasje. Mener å huske at det er 6 komplette og identiske arbeidsbenker der. Her fikk jeg en kjapp omvisning og demonstrasjon på hvordan en skifter bezel insert på en Sub.

Utrolig nok ble vi forespeilet en kontantrabatt på ca 12% på en dame DJ !

Hvelplund, som ligger like ved, kan også anbefales..........men det er ingen Panerai AD :mrgreen:
 
Høres ut som en flott opplevelse Brio!

Så en IWC Pilot Chrono på Aker Brygge og en Sub på National i dag. Gleder.
 
Satt i møte på tirsdag på jobben og der var det 2 Omega PO, en med gummi og oransj bezel og en chrono med kjeramisk og lenke. I tillegg en Seamaster Diver med blå skive, så 50% av møtet hadde Omega :)
 
Jo...Tidssonen. :D

(Faktisk en ganske hektisk dag som nok blir noe sen, men har ikke avtale hos kunde før om 40 min, så ble rolig morgenkvist)
 
Begynt å se Lost igjen med brodern, og det har vært flere klokkespottinger av ekslusive ur bare i sesong 1. Det er to Rolexer som er i sentrum av litt drama i en av episodene (tror det er "house of the rising sun"), og får som resultat et par fine nærbilder.

Gull daytona.
LOST_RolexJin_InTranslation.jpg


Nice screen capture !

Jeg forstår at det er mer praktisk å bruke fakes på et filmset men denne var grusom :p